Mergan Napisano 25 Lipiec 2005 Share Napisano 25 Lipiec 2005 Otworzyłem plik .3ds w deep paincie 3d i kiedy chce wyeksportować do photoshopa wyskakuje mi taki błąd "Current material has no bitmap chanel. Please assign Channels first then try again" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 25 Lipiec 2005 Share Napisano 25 Lipiec 2005 No to przeciez wszystko wyjasnia :) -> musisz cos miec na kanale difuze :) - zaraz po imporcie niema nic na zadnym slocie :) musisz to nadrobic . F1 Difuze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mergan Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2005 Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby w deep paincie mieć taką rozciągniętą siatke jakiegoś obiektu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 25 Lipiec 2005 Share Napisano 25 Lipiec 2005 trzeba tak poproistu zmapowac obiekt ... sam tego nei zorbi ;] zapoznaj sie lepiej z modyfikatorem UVW unwarp jezeli pracujesz w maxie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mergan Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2005 nio ja wiem że Unwarp UVW tak rozciąga siatke, ale jak mam zapisać to do pliku .3ds jest opcja że moge zapisać do pliku .uvw, ale deep tego nie odczytuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 25 Lipiec 2005 Share Napisano 25 Lipiec 2005 Man a lot of working :) zacznij od F1 w maxe :) + tutki na sieci - spokojnie tego nie przeskoczysz pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się