Mergan Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 Otworzyłem plik .3ds w deep paincie 3d i kiedy chce wyeksportować do photoshopa wyskakuje mi taki błąd "Current material has no bitmap chanel. Please assign Channels first then try again"
bartonfink Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 No to przeciez wszystko wyjasnia :) -> musisz cos miec na kanale difuze :) - zaraz po imporcie niema nic na zadnym slocie :) musisz to nadrobic . F1 Difuze
Mergan Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby w deep paincie mieć taką rozciągniętą siatke jakiegoś obiektu ?
Marcin Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 trzeba tak poproistu zmapowac obiekt ... sam tego nei zorbi ;] zapoznaj sie lepiej z modyfikatorem UVW unwarp jezeli pracujesz w maxie ...
Mergan Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 nio ja wiem że Unwarp UVW tak rozciąga siatke, ale jak mam zapisać to do pliku .3ds jest opcja że moge zapisać do pliku .uvw, ale deep tego nie odczytuje
bartonfink Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 Man a lot of working :) zacznij od F1 w maxe :) + tutki na sieci - spokojnie tego nie przeskoczysz pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się