Scrapek Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 Jak w temacie. Modyfikator noise mi cylinder wygina a ja chce zeby on pozostał prosty tylko żeby miał wyboistą powierzchnię. Bump mapa odpada bo to jest mi potrzebne w modelowaniu a nie na renderze.
piotrek Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 spróbuj ustawić mniejszą wartość size i mniejsze wartości zniekształceń. Cylinder musi mieć także odpowiednią ilość segmentów. Jeżeli to nie to, to nie wiem w jaki sposób ten noise "cylinder wygina" - jakiegoś screena zapodaj :) .
Shogun 3D Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 jak nadajesz modyfikator. to zaznacz jedynie boki, z pominieciem spodu i wierzchu. no i - jak już wspomniano - pomajstruj z ustawieniami.
sartr Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 uzyj modyfikatora displace zamiast noise i powinno wyjsc to o co Ci chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się