Kris_R Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 Pytanie odnośnie reactora... Jak przyczepić np. rope\'a do powiedzmy, animowanej ręki bipeda, aby symulacja uwzględniła jego ruchy? Czasami mam wrażenie, że próbowałem już wszystkiego.. :(
KLICEK Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 Czesc :) powiem ze nie probowalem tego zrobic :) ale moglbys sprobowac zrobic to tak : ten sznurek doloczyc jako child ( powinienes otrzymac efekt taki ze idzie biped ze sznurkiem i jak biped rusza reka to rusza sie i sznurek) potem nalozyc meshselec zaznaczyc te vertexy ktore cie interesuja i przeprowadzic symulacje w reaktorze. Ja bym to probowal zrobic w ten sposob , ale czy zadziala nie wiem . Mam tez watpliwosc czy nie bedzie oddzalywalo na cala strukture . Ale warto sprobowac...
Kris_R Napisano 17 Czerwiec 2003 Autor Napisano 17 Czerwiec 2003 Mam wrażenie, że prpbowałem wszystkiego, ale spróbuję jeszcze raz, wedle zaleceń :) Opiszę efekty.. :)
KLICEK Napisano 17 Czerwiec 2003 Napisano 17 Czerwiec 2003 Czesc :) jak by cos nieszlo wyslij mi pracke na maila [email protected] jesli mozesz a ja zobacze co sie da zrobic i pokombinujemy razem :P tylko zeby nie miala wiecej niz 100000 ploly bo moj sierciuch nie wytrzyma :(
Kris_R Napisano 24 Czerwiec 2003 Autor Napisano 24 Czerwiec 2003 Podesłałem Ci scenkę i nic... a już drugi tydzień mija :( Może ktoś wie jak się uporac z reactorem?
Gotham Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 :) Wbij gwóźdź w dłoń. (serio tylko za pośrednictwem DUMY)
KLICEK Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 Czesc :) sora ... musialem to robic na innym przykladzie bo ta scenke co mi przyslales to ... Musialem miec postac i szkielet , ale narazie nic mi nie wyszlo ciekawego :( ale probuje dalej .
Gotham Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 Ej, no co wy. Obiekty CSa mają inny opis... To tak samo jak w przypadku podłączania oczu. Przez rig szkoda bo moc zjada... A hierarchia nie działa (przy animkach)... Dlatego zawsze stosuje się przejściówkę- DUMY.
KLICEK Napisano 26 Czerwiec 2003 Napisano 26 Czerwiec 2003 Czesc :) nigdy nie moge wpasc na najprostrze rozwiazanie ... [rotfl]
Gith Napisano 26 Czerwiec 2003 Napisano 26 Czerwiec 2003 Elo! Mozna podczepic do reki bezposrednio... trzeba zaznaczyc ja i w reactorze/properties zaznaczyc Unyielding. Btw. to bardzo przydatna opcja - umozliwia oddzialywanie animacji juz istniejacej z symulacja fizyczna reactora. Pozdrawiam Gith
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się