Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pytanie odnośnie reactora...

Jak przyczepić np. rope\'a do powiedzmy, animowanej ręki bipeda, aby symulacja uwzględniła jego ruchy?

Czasami mam wrażenie, że próbowałem już wszystkiego.. :(

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czesc :)

 

powiem ze nie probowalem tego zrobic :)

 

ale moglbys sprobowac zrobic to tak :

 

ten sznurek doloczyc jako child ( powinienes otrzymac efekt taki ze idzie biped ze sznurkiem i jak biped rusza reka to rusza sie i sznurek) potem nalozyc meshselec zaznaczyc te vertexy ktore cie interesuja i przeprowadzic symulacje w reaktorze. Ja bym to probowal zrobic w ten sposob , ale czy zadziala nie wiem . Mam tez watpliwosc czy nie bedzie oddzalywalo na cala strukture . Ale warto sprobowac...

 

Napisano

Czesc :)

 

sora ... musialem to robic na innym przykladzie bo ta scenke co mi przyslales to ... Musialem miec postac i szkielet , ale narazie nic mi nie wyszlo ciekawego :( ale probuje dalej .

Napisano

Ej, no co wy. Obiekty CSa mają inny opis... To tak samo jak w przypadku podłączania oczu. Przez rig szkoda bo moc zjada... A hierarchia nie działa (przy animkach)... Dlatego zawsze stosuje się przejściówkę- DUMY.

Napisano

Elo!

 

Mozna podczepic do reki bezposrednio... trzeba zaznaczyc ja i w reactorze/properties zaznaczyc Unyielding. Btw. to bardzo przydatna opcja - umozliwia oddzialywanie animacji juz istniejacej z symulacja fizyczna reactora.

 

Pozdrawiam

Gith

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności