Gość Silas Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Witam wszystkich. Po wielu dniach namysłu postanowiłem spróbować swoich sił w konkursie. Jestem całkowicie nowym uczestnikiem forum i proszę zrozumieć jeśli coś nie będzie do końca fotorealistyczne. Grafiką komputerową zajmuję się ponad 5 lat. Z grafiką 3d eksperymentuje od 1,5 roku. Zacząłem od maya learning, a w tej chwili obsługuje maxa. Mój projekt grafiki będzie fantazyjny, na granicy wyobraźni. Na tym temacie forum będzę umieszczał dziennik postępów. Próbne rendery, textury itp. Pracę zacznę pod koniec tego tygodnia, jak tylko uborykam się z modernizacją kompa. Będę dawał odnośniki do mojej strony mojej strony www, gdzie będę pliki jpg w oryginalnej rozdzielczości. Jaki projekt będzie - jeszcze wymyślę, jednak będzie to "coś" z kreską humoru. Kolejne posty zamieszcze no... najpóźniej 8 sierpnia. Człowiek też musi skorzystać z wakacji...
dariusz Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 zmien tytul topicu bo ten jest niezgodny z regulaminem. powodzenia zycze
Leru Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 witam Silas w Bitwie powodzenia życzę :) i tak, przeczytaj regulamin Bitwy http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16706 i zmień temat
Gość Silas Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 Dziękuje za miłe przyjęcie i słowa otuchy, No więc mam wreszcie pomysł na zrealizowanie projektu. Będę przedstawiał w swojej pracy MOMENT KRYTYCZNY. Mam już próbny szkic rozrysowany na papierze ołówkiem . Niestety skaner (o dziwo!) przestał działać (po roku leżenia na strychu odmawia postuszaństwa!) więc nie mam jak umieścić tego szkicu. Oto opis mojej wizji: Głównym motywem pracy będzie ukazanie przerażenia, strachu i walki z ogromnym niebezpieczeństwem. Praca bedzie trzymana w stylizacji dawnych czasów. Zobaczymy tam rycerzy na swoich wielkich rumakach, łuczników i głównego demona przypominającego cerbera. Cerber będzie w środku sceny. Czterech rycerzy z włóczniami będzie go otaczało celując w niego, będąc zarazem tyłem do oglądającego obraz. Na pierwszym planie będą łucznicy strzelejący do cerbera. Sam stwór będzie strasznie naszpikowany strzałami. I jakby wyjący ze złości. Trzy głowy stwora będą reprezentować symbolicznie róźne charaktery zła od tego podstępnego, aż do tego okrótnego (jedna głowa będzie pożerać rycerza.) W oddali we mgle będzie toczyć się jakaś bitwa. Poprzeczkę postawiłem sobie dość wysoko - no ale mam nadzieje, że się wszystko uda i że szczęśliwie dokończe projekt. Dzisiaj zaczynam modelować. Próbne rendery umieszczę w poniedziałek jak już będzie co nieco pokazać. pozdro
Leleń Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 temat zmien na "Maszyny bojowe: Silas2".... a tak w ogole to powodzenia zycze:)
Leru Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 ok Silas, jest zarys, zmieniaj temacik i do roboty :)
dariusz Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 koncepcik ciekawy, miejmy nadzieje ze wykonanie tez bedzie na poziomie
Gość Silas Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 temat zmien na "Maszyny bojowe: Silas2".... a tak w ogole to powodzenia zycze:) Poprawiłem ten tema na: "Moment krytyczny: Silas" (mam nadzieje, że wreszcie będzie w porządku) Będę robił jednak moment krytyczny, a nie maszyny bojowe, prace nad projektem już zacząłem.
Rekomendowane odpowiedzi