Jump to content

Obraz Olej Kopiowanie


Recommended Posts

Przyznam, ze nie mam pojecia od czego mialbym zaczac robiac taka kopie. Ciekawe jak Ty z tym zawalczysz. Jaka jest wielkosc Twojego plotna? Z czego kopiujesz - z obrazka na komputerze czy masz jakas reprodukcje?

 

O ile wiem przy profesjonalnych kopiach zamawia sie zdjecia w muzeum. Robia powiekszenia fragmentow itp. Ciekawe ile to kosztuje.

Link to comment
Share on other sites

huzdebos maluje na formacie 41x33:-) wiec to bedzie miniaturka z kilku powodow:-)

latwiej go pozniej sprzedam bo mniej wiecej taki widoczek kosztuje od 350 pl do 500 pl

2 ekonomicznie by poszlo mniej farbek a jeden prolem to bedzie chyba monotonne grzenbanie i szczeguliki

 

leander zeby bylo smieszniej kopiuje z tego obrazka co zamiescilem na forum:-)niemam zadnych zblizeni ani nic takiego:-( wiec bedzie ciekawie

 

zaraz zaszczepie koncowy szkic:-)

pozdro

Link to comment
Share on other sites

ale te kolory to później pozmieniasz?? bo teraz taki troche niepodobne!! ale bede śledził twoje postępy, to co robisz jest bardzo ciekawe. Nigdy podglądałem jak artysta kopuije siakiś obraz. Pracuj dalej :D pozdro!!

Link to comment
Share on other sites

w sumie to ja też myślałem że to bedzie "wsio w wsio" dokłady klon, bo na to sie zapowiadało. Ale nie mam sie czego czepiać jak bym tak umiał malować olejami (a zaznaczam że nigdy tego nie robiłem) to bym był z siebie bardzo zadowolony!! I niemmniej jestem zadowolony z tego uw obrazu z którym mamy aktualnie doczynienia. To w sumie tyle co chciałem powiedzeć. Życze ci oaby obraz sie sprzedał!! I powodzenia w następnych projektach!! POZDO!! :D

Link to comment
Share on other sites

Wiem ile pracy i czasu kosztuje praca klasycznymi technikami :/

Ale ten obraz nie wygląda na planowane 350-500 pln. Jest pstrokaty, oryginał ma nastrój słońce w placy ładnie gra sobie na płótnie, czuć że to słońce, u ciebie czuć że to żółte. Detalami tak bardzo bym się nie martwił, a postawił wszystko na uzyskanie właściwego nastroju, bez tego nawet najlepszy detal nic nie wniesie do obrazu. U ciebie chłopaki łowią w pełnym słońcu @[email protected] Ale działaj działaj jak już zdetalizujesz pochwal się :D

Link to comment
Share on other sites

nie chce cie moja wypowiedza urazic.

ja tam olejm moze jeden dwa obrazy namalowalem i moze specjlista nie jestem, ale jak dla mnie to malarstwo nie jest mimo ze uzywasz klasycznego medum.

1 brzydka praca plamy malarskiej

2 niewyczuta kolorystyka

3 kolor lokalny

4 przebielenia

ja nie mam nic przeciwko odwaznym zestawianiem ale wydaje mi sie ze ty nie czujesz subtelnosci. ale jak ktos to kupuje to moze tez zaczne sprzedawac?

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie zadanie Cie przeroslo Lukasz. No ale kogo by nie przeroslo. Strasznie rozstrzelona/pstrokata paleta kolorów, nie patrzy sie na to zbyt przyjemnie. No i aspekt psychologii/nastroju oryginalnego dziela zostal pominiety.

 

Jesli zamierzasz dalej bawic sie w kopiowanie mistrzów to musisz Lukaszu znacznie poglebic wiedze teoretyczna. Zanim zaczniesz malowac powinienes rozumiec wyważenie cieżarów i napięć, przeprowadzic analize rytmów, roznicowanie natezen barwnych i wiele, wiele innych aspektów dziela, ktorych ja osobiscie tez nie rozumiem ;), ale bez tego nie uda Ci sie skopiowac obrazu a juz na pewno nie uda Ci sie przeprowadzic wlasnej, trafnej interpretacji. Powstanie raczej cos co w jednej mądrej ksiazce zostalo nazwane "wulgaryzacją dzieła".

 

Jesli obraz zawisnie gdzies w jakims pubie czy restauracji wrzuc zdjecie z otoczeniem. Ciekawy jestem. Moze okaze sie, ze wlasnie taka wersja tam pasuje..

Link to comment
Share on other sites

Zanim zaczniesz malowac powinienes rozumiec wyważenie cieżarów i napięć, przeprowadzic analize rytmów, roznicowanie natezen barwnych i wiele, wiele innych aspektów dziela, ktorych ja osobiscie tez nie rozumiem ;)

Tym mnie dobiłeś :P

 

Co do pracy.. zepsułeś nastrój - za jaskrawe... poza tym tło za siatką mi nie pasuje...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy