Kluś Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 cze. potrzebuje pomocy ! zamieszcze znane wnetrze kuchni .. Ćwicze V-raya i chce uzyskać efekt rendera (patrz załącznik). Załącze tez moją próbę! Prosze o wskazówki!! mój próbny render trwał ponad 30min.... ustawienia na e-maila moge wysłać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 na vrayu sie nie znam ale sprobuj uzyc vraylight i jakiegos skylighta powinno pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRiPi Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 a po co vraylight, jezeli jest skylight??? ja nic nie mowie, ale w light contest chyba masz wszystkie ustawienia podane :P. poza tym poczytaj referencje i posprawdzaj co do czego sluzy, bo w ciemno daleko nie zajedziesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 może lepiej byłoby to zamieścić w lc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 takie testy bez materialow nie są zbyc owocne ... walniesz jakąś ciemną podłoge ... ciemniejszy kolor szafek i oswietlenie sie zmienia ... kiedys tez myslalem ze robienie testow na scenie bez materialow cos daje ale gdy przyszedl czas na materialy to zawsze bylo eh i ah ... z resztą do takich testow mojej sceny jest wątek "light contest" i nie wiem po co tworzyles nowy temat ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 podaj sprzęt na jakim to robisz - bo skad mamy wiedziec dlaczego tak liczy :] czy to przez sprzęt czy ustawiania to raz. dwa - zapodaj ustawiania rendera spod f10 trzy - jako słońce zapodaj direct light, a w oknie tak jak masz vraylight (chyba;)) cztery- nie patrz na te bugi co masz bo to wina słabych ustawiań - najpierw skup sie na uzyskaniu dobrego oświatlenia a potem dopiero renderuj w lepszej jakości pięc - patrz dwa :] aha w color mapingu coś grzebałes ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 mam nadzieje ze sie nie sugerujesz tym czasem w podpisie... bo to jest na policzonych mapach juz zarowno photonow jak i irradience. w poscie pewnie napisalem ile to sie liczylo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluś Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 cze. dzięki za odp. do Marcina.: gdzie znajde "light contest"?? do Hindusa: nie grzebałem nic w color mapingu. zapodaje ustawienia w załączniku. Zgadzam sie co do tego ze próby bez materiałów to ściema ale uparłem sie i chce uzyskać taki efekt :)!!/ ps:no dobrze ze mi powiedziałes o tym czasie rendera bo juz sie zacząłem pienić he:)! mój komp: 3Ghz; ok 800RAM, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 renderuje Ci sie tyle czasu pewnie przez retrace treshhold 4, przyznam sie ze sam nei potrafie z niego korzystac wiec daje go na 0. wogule to ciezko Ci bedzie osiagnac taki efekt, to naprawde ladny renderek, czysciutki jak lza :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluś Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 w lc znalazłem ten render ale nie ma ustawień!! chyba ze coś przeoczyłem.. no jak narazie nic mi chłopaki nie pomogliście.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 napewno sa ustawienia do photonmapy. Zastanawia mnie tylko czemu ten vraylight tak bokiem jest ustawiony ?? najpierw policz photonmape na first i second bounce jak nie bedzie wygladac naturalnie to render koncowy tez nie, bo mapa irradience bazuje na mapie photonow. jakis sknerus i chciwus to musial byc skoro nie podal ustawien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluś Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 Bobby słuchaj zaczynam więc nie wiem jak ma wygladać naturalnie photonmapa...!! podpowoedz mi troche to Ci browara postawie..!! wiem ze Ci sie nie chce ale choć troche..zdradź rąbka tajemnicy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 zle paczałeś http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=12907 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 no wiesz... dazysz przeciez do uzyskania fotorealizmu wiec naturalnie czyli jak najblizej zdjeciu. pare rzeczy mi nie pasuje w twoim obrazku... 1. bedziesz musial zwiekszyc subdivs vralightow aby pozbyc sie ziarna ale to pozniej 2. ciemne rogi i ogolna jakosc foton mapy- wlacz convex hull, zmniejszaj max density zwiekszaj ilosc fotnow (oczywiscie wszystko to wydluza czas liczenia) noi kontroluj jasnosc zeby nie bylo zbyt duzego kontrastu- sciana rog (w 1.47 wersji poprawione sa troche fotony i juz nie ma takiego problemu z rogami ;)) 3. retrace treshold na 0 bedzie szybciej :) a mapa irradience to tam nie ma filozofi .. presetow mozesz uzyc edit: to moje ustawienia? dziwne strasznie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluś Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 dzięki illy miło z Twojej str.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluś Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 dzieki masz browara:)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 gdzie ? szukalem w lodowce , nic nie ma. Nie obiecuj rzeczy ktorych niemozesz dac ;) poatym nie dla browara to robilem, tylko dla sławy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluś Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 haha karierowicz:)no nic motyw nie jest ważny.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now