Jump to content

próby w V-rayu


Kluś
 Share

Recommended Posts

cze. potrzebuje pomocy ! zamieszcze znane wnetrze kuchni .. Ćwicze V-raya i chce uzyskać efekt rendera (patrz załącznik). Załącze tez moją próbę! Prosze o wskazówki!! mój próbny render trwał ponad 30min.... ustawienia na e-maila moge wysłać...

Link to comment
Share on other sites

a po co vraylight, jezeli jest skylight??? ja nic nie mowie, ale w light contest chyba masz wszystkie ustawienia podane :P. poza tym poczytaj referencje i posprawdzaj co do czego sluzy, bo w ciemno daleko nie zajedziesz.

Link to comment
Share on other sites

takie testy bez materialow nie są zbyc owocne ... walniesz jakąś ciemną podłoge ... ciemniejszy kolor szafek i oswietlenie sie zmienia ... kiedys tez myslalem ze robienie testow na scenie bez materialow cos daje ale gdy przyszedl czas na materialy to zawsze bylo eh i ah ...

 

z resztą do takich testow mojej sceny jest wątek "light contest" i nie wiem po co tworzyles nowy temat ...

Link to comment
Share on other sites

podaj sprzęt na jakim to robisz - bo skad mamy wiedziec dlaczego tak liczy :] czy to przez sprzęt czy ustawiania to raz.

 

dwa - zapodaj ustawiania rendera spod f10

trzy - jako słońce zapodaj direct light, a w oknie tak jak masz vraylight (chyba;))

cztery- nie patrz na te bugi co masz bo to wina słabych ustawiań - najpierw skup sie na uzyskaniu dobrego oświatlenia a potem dopiero renderuj w lepszej jakości

pięc - patrz dwa :]

 

aha w color mapingu coś grzebałes ?

Link to comment
Share on other sites

cze. dzięki za odp. do Marcina.: gdzie znajde "light contest"?? do Hindusa: nie grzebałem nic w color mapingu.

zapodaje ustawienia w załączniku. Zgadzam sie co do tego ze próby bez materiałów to ściema ale uparłem sie i chce uzyskać taki efekt :)!!/ ps:no dobrze ze mi powiedziałes o tym czasie rendera bo juz sie zacząłem pienić he:)! mój komp: 3Ghz; ok 800RAM,

Link to comment
Share on other sites

napewno sa ustawienia do photonmapy. Zastanawia mnie tylko czemu ten vraylight tak bokiem jest ustawiony ?? najpierw policz photonmape na first i second bounce jak nie bedzie wygladac naturalnie to render koncowy tez nie, bo mapa irradience bazuje na mapie photonow.

 

jakis sknerus i chciwus to musial byc skoro nie podal ustawien.

Link to comment
Share on other sites

no wiesz... dazysz przeciez do uzyskania fotorealizmu wiec naturalnie czyli jak najblizej zdjeciu. pare rzeczy mi nie pasuje w twoim obrazku...

1. bedziesz musial zwiekszyc subdivs vralightow aby pozbyc sie ziarna ale to pozniej

2. ciemne rogi i ogolna jakosc foton mapy- wlacz convex hull, zmniejszaj max density zwiekszaj ilosc fotnow (oczywiscie wszystko to wydluza czas liczenia) noi kontroluj jasnosc zeby nie bylo zbyt duzego kontrastu- sciana rog (w 1.47 wersji poprawione sa troche fotony i juz nie ma takiego problemu z rogami ;))

3. retrace treshold na 0 bedzie szybciej :)

 

a mapa irradience to tam nie ma filozofi .. presetow mozesz uzyc

 

edit: to moje ustawienia? dziwne strasznie :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy