Skocz do zawartości

próby w V-rayu


Kluś

Rekomendowane odpowiedzi

cze. potrzebuje pomocy ! zamieszcze znane wnetrze kuchni .. Ćwicze V-raya i chce uzyskać efekt rendera (patrz załącznik). Załącze tez moją próbę! Prosze o wskazówki!! mój próbny render trwał ponad 30min.... ustawienia na e-maila moge wysłać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

takie testy bez materialow nie są zbyc owocne ... walniesz jakąś ciemną podłoge ... ciemniejszy kolor szafek i oswietlenie sie zmienia ... kiedys tez myslalem ze robienie testow na scenie bez materialow cos daje ale gdy przyszedl czas na materialy to zawsze bylo eh i ah ...

 

z resztą do takich testow mojej sceny jest wątek "light contest" i nie wiem po co tworzyles nowy temat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj sprzęt na jakim to robisz - bo skad mamy wiedziec dlaczego tak liczy :] czy to przez sprzęt czy ustawiania to raz.

 

dwa - zapodaj ustawiania rendera spod f10

trzy - jako słońce zapodaj direct light, a w oknie tak jak masz vraylight (chyba;))

cztery- nie patrz na te bugi co masz bo to wina słabych ustawiań - najpierw skup sie na uzyskaniu dobrego oświatlenia a potem dopiero renderuj w lepszej jakości

pięc - patrz dwa :]

 

aha w color mapingu coś grzebałes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze. dzięki za odp. do Marcina.: gdzie znajde "light contest"?? do Hindusa: nie grzebałem nic w color mapingu.

zapodaje ustawienia w załączniku. Zgadzam sie co do tego ze próby bez materiałów to ściema ale uparłem sie i chce uzyskać taki efekt :)!!/ ps:no dobrze ze mi powiedziałes o tym czasie rendera bo juz sie zacząłem pienić he:)! mój komp: 3Ghz; ok 800RAM,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno sa ustawienia do photonmapy. Zastanawia mnie tylko czemu ten vraylight tak bokiem jest ustawiony ?? najpierw policz photonmape na first i second bounce jak nie bedzie wygladac naturalnie to render koncowy tez nie, bo mapa irradience bazuje na mapie photonow.

 

jakis sknerus i chciwus to musial byc skoro nie podal ustawien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz... dazysz przeciez do uzyskania fotorealizmu wiec naturalnie czyli jak najblizej zdjeciu. pare rzeczy mi nie pasuje w twoim obrazku...

1. bedziesz musial zwiekszyc subdivs vralightow aby pozbyc sie ziarna ale to pozniej

2. ciemne rogi i ogolna jakosc foton mapy- wlacz convex hull, zmniejszaj max density zwiekszaj ilosc fotnow (oczywiscie wszystko to wydluza czas liczenia) noi kontroluj jasnosc zeby nie bylo zbyt duzego kontrastu- sciana rog (w 1.47 wersji poprawione sa troche fotony i juz nie ma takiego problemu z rogami ;))

3. retrace treshold na 0 bedzie szybciej :)

 

a mapa irradience to tam nie ma filozofi .. presetow mozesz uzyc

 

edit: to moje ustawienia? dziwne strasznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności