Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Idac tropem tutoriala tego

http://www.smcars.net/forums/index.php?topic=16502.0

zrobilem grill i wszystko super fajnie ale gdy uzyje na tym bend to robi mi cos takiego

 

34.jpg

 

35.JPG

 

 

problem w tym ze ja nie chce miec tego prostego poly....tyle ze niewiem jak to usunac, z poziomu poly po konwersji na editable poly nie da sie!

 

edit:

zaznaczam ze trzepalem forum na ten temat, jeszcze pytam google ale licze na wasza pomoc

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaraz, zaraz... nie czaję, o co Ci chodzi. widzę, ze nałozyłeś bend, z tyłu została Ci krawędź, której - jak sadzę - być tam nie powinno. Czy może sie mylę? Czy juz zrobiłeś konwersję na editable poly? Czy chciałeś wygiąć całość, a nie tylko siatkę? opisz to blizej. Jeśli cos skopałeś, to przecież odtworzenie tej siatki do stanu przed konwersją to kwestia kilku minut całe szczęście. :) na razie moze napisz, co chciałeś osiągnąć, bedzie łatwiej. :) (Ja akurat znam się lepiej na Felicjach, które mają jedynie cylindry, bez tłoków... :D )

Napisano

nie nie powrot do poprzedniej postaci nie jest potrzebny, moge sobie jescze raz szybko to zrobic, ale tak jak mowisz po nalozeniu benda nie chce miec tej krawedzi z tylu

 

edit:

nie wiem co to za roznica czy wygne calosc czy siatke

Napisano

czy krawędź z tyłu to jedna krawędź, czy kilka (powinneś dać kilka przedziałek)

czy przed bendem, miałeś wybrane jakieś poligony? (nie powinieneś, bo by bendował tylko wybrane)

Napisano

zaraz zaraz bo zaczynam sie gubic.......zakladajac ze nie zaznaczalem zadnych poly (nawet nie konwertowalem do poly) robie bend i dupa :)

 

edit:

jak widzicie na fotce numer dwa chce zeby edgesy szly tylko tam gdzie sa pomaranczowe

Napisano

To zamień na editable poly.

Tak, jak mówi Ania: ta siatka będie się zginać, ale najwyraźniej tylna krawędź jest jednolita. podziel ją na segmenty i dopiero wtedy wygnij. Im bardziej ją poszatkujesz, tym płynniejszy łuk osiągniesz. Możesz do tego uzyć narzedzia cut. Spróbuj wykorzystać do tego już gotowe dziurki, one ułatwią ci zachowanie pionu i regularności cięcia. :)

ta siatka sie zgina, bo ma wiele segmentów i dzieki temu ma się jak zginać. natomiast prostokat z tyłu nie, bo jest jednolity. Roswiazanie: jak wyżej. :)

Napisano

jesus co jeden cut zacina mi sie komp na minute (nawet dluzej) zeby przeliczyc to wszystko i do tego popsol mi to co zrobilem :( nie ma innej mozliwosci ?

 

edit:

albo jakos podobnie zrobic ta (siatke, grill, cos ze szczelinami ;p nie wiem jak to nazwac)

 

2nd edit:

albo jak polaczyc spline`y ?...gdyby te krancowe sie polaczyly z kwardatem to nie mialbym tego problemu !!

Napisano

jestem za glupi na ten tutorial on nie chce cos zatrybic u mnie, a do tego strasznie dlugo trwa, chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie zwykla textrura :)

Napisano

asus a7n8x-e deluxe, 2400+ sempron, radek 9600pro adv 256mb, 2x512 ram dualchannel i ladna obudowe 8-)), a co do modelu to jak juz Qba napisal mam troche samochodu zrobionego, a co do spline`ow to kilka....hmmm przy 200-300 tych wielobokach to jakos tak naprawde zamulone jest 8-)

Napisano

Noooo, doooobra... ale to i tak mało. Ja zrobiłem kolczugę w realu z 75 000 ogniwek i się nie zacinałem, a ten komp nie radzi sobie z 18 000 virtualnych vertexów? :D (joke)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności