Napisano 6 Sierpień 200519 l Idac tropem tutoriala tego http://www.smcars.net/forums/index.php?topic=16502.0 zrobilem grill i wszystko super fajnie ale gdy uzyje na tym bend to robi mi cos takiego problem w tym ze ja nie chce miec tego prostego poly....tyle ze niewiem jak to usunac, z poziomu poly po konwersji na editable poly nie da sie! edit: zaznaczam ze trzepalem forum na ten temat, jeszcze pytam google ale licze na wasza pomoc
Napisano 6 Sierpień 200519 l Zaraz, zaraz... nie czaję, o co Ci chodzi. widzę, ze nałozyłeś bend, z tyłu została Ci krawędź, której - jak sadzę - być tam nie powinno. Czy może sie mylę? Czy juz zrobiłeś konwersję na editable poly? Czy chciałeś wygiąć całość, a nie tylko siatkę? opisz to blizej. Jeśli cos skopałeś, to przecież odtworzenie tej siatki do stanu przed konwersją to kwestia kilku minut całe szczęście. :) na razie moze napisz, co chciałeś osiągnąć, bedzie łatwiej. :) (Ja akurat znam się lepiej na Felicjach, które mają jedynie cylindry, bez tłoków... :D )
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor nie nie powrot do poprzedniej postaci nie jest potrzebny, moge sobie jescze raz szybko to zrobic, ale tak jak mowisz po nalozeniu benda nie chce miec tej krawedzi z tylu edit: nie wiem co to za roznica czy wygne calosc czy siatke
Napisano 6 Sierpień 200519 l czy krawędź z tyłu to jedna krawędź, czy kilka (powinneś dać kilka przedziałek) czy przed bendem, miałeś wybrane jakieś poligony? (nie powinieneś, bo by bendował tylko wybrane)
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor zaraz zaraz bo zaczynam sie gubic.......zakladajac ze nie zaznaczalem zadnych poly (nawet nie konwertowalem do poly) robie bend i dupa :) edit: jak widzicie na fotce numer dwa chce zeby edgesy szly tylko tam gdzie sa pomaranczowe
Napisano 6 Sierpień 200519 l To zamień na editable poly. Tak, jak mówi Ania: ta siatka będie się zginać, ale najwyraźniej tylna krawędź jest jednolita. podziel ją na segmenty i dopiero wtedy wygnij. Im bardziej ją poszatkujesz, tym płynniejszy łuk osiągniesz. Możesz do tego uzyć narzedzia cut. Spróbuj wykorzystać do tego już gotowe dziurki, one ułatwią ci zachowanie pionu i regularności cięcia. :) ta siatka sie zgina, bo ma wiele segmentów i dzieki temu ma się jak zginać. natomiast prostokat z tyłu nie, bo jest jednolity. Roswiazanie: jak wyżej. :)
Napisano 6 Sierpień 200519 l Autor jesus co jeden cut zacina mi sie komp na minute (nawet dluzej) zeby przeliczyc to wszystko i do tego popsol mi to co zrobilem :( nie ma innej mozliwosci ? edit: albo jakos podobnie zrobic ta (siatke, grill, cos ze szczelinami ;p nie wiem jak to nazwac) 2nd edit: albo jak polaczyc spline`y ?...gdyby te krancowe sie polaczyly z kwardatem to nie mialbym tego problemu !!
Napisano 7 Sierpień 200519 l Ania i shogunn dobrze mówią a taka moja osobista rada na przyszłosc takie rzeczy chyba wygodniej w rhino robić przynajmniej dla mnię
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor jestem za glupi na ten tutorial on nie chce cos zatrybic u mnie, a do tego strasznie dlugo trwa, chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie zwykla textrura :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l A jaki Ty masz sprzęt, że Ci się to zacina na kilku spline'ach zaledwie? I ty masz zamiar cała brykę robić, jak ci ona pada już na grillu?
Napisano 7 Sierpień 200519 l shotgunn on juz robi mitsubishi lancera evo 8 :) wiec teraz dopiero projekt siada :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor asus a7n8x-e deluxe, 2400+ sempron, radek 9600pro adv 256mb, 2x512 ram dualchannel i ladna obudowe 8-)), a co do modelu to jak juz Qba napisal mam troche samochodu zrobionego, a co do spline`ow to kilka....hmmm przy 200-300 tych wielobokach to jakos tak naprawde zamulone jest 8-)
Napisano 7 Sierpień 200519 l Noooo, doooobra... ale to i tak mało. Ja zrobiłem kolczugę w realu z 75 000 ogniwek i się nie zacinałem, a ten komp nie radzi sobie z 18 000 virtualnych vertexów? :D (joke)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto