Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Idac tropem tutoriala tego

http://www.smcars.net/forums/index.php?topic=16502.0

zrobilem grill i wszystko super fajnie ale gdy uzyje na tym bend to robi mi cos takiego

 

34.jpg

 

35.JPG

 

 

problem w tym ze ja nie chce miec tego prostego poly....tyle ze niewiem jak to usunac, z poziomu poly po konwersji na editable poly nie da sie!

 

edit:

zaznaczam ze trzepalem forum na ten temat, jeszcze pytam google ale licze na wasza pomoc

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaraz, zaraz... nie czaję, o co Ci chodzi. widzę, ze nałozyłeś bend, z tyłu została Ci krawędź, której - jak sadzę - być tam nie powinno. Czy może sie mylę? Czy juz zrobiłeś konwersję na editable poly? Czy chciałeś wygiąć całość, a nie tylko siatkę? opisz to blizej. Jeśli cos skopałeś, to przecież odtworzenie tej siatki do stanu przed konwersją to kwestia kilku minut całe szczęście. :) na razie moze napisz, co chciałeś osiągnąć, bedzie łatwiej. :) (Ja akurat znam się lepiej na Felicjach, które mają jedynie cylindry, bez tłoków... :D )

Napisano
  • Autor

nie nie powrot do poprzedniej postaci nie jest potrzebny, moge sobie jescze raz szybko to zrobic, ale tak jak mowisz po nalozeniu benda nie chce miec tej krawedzi z tylu

 

edit:

nie wiem co to za roznica czy wygne calosc czy siatke

Napisano

czy krawędź z tyłu to jedna krawędź, czy kilka (powinneś dać kilka przedziałek)

czy przed bendem, miałeś wybrane jakieś poligony? (nie powinieneś, bo by bendował tylko wybrane)

Napisano
  • Autor

zaraz zaraz bo zaczynam sie gubic.......zakladajac ze nie zaznaczalem zadnych poly (nawet nie konwertowalem do poly) robie bend i dupa :)

 

edit:

jak widzicie na fotce numer dwa chce zeby edgesy szly tylko tam gdzie sa pomaranczowe

Napisano

To zamień na editable poly.

Tak, jak mówi Ania: ta siatka będie się zginać, ale najwyraźniej tylna krawędź jest jednolita. podziel ją na segmenty i dopiero wtedy wygnij. Im bardziej ją poszatkujesz, tym płynniejszy łuk osiągniesz. Możesz do tego uzyć narzedzia cut. Spróbuj wykorzystać do tego już gotowe dziurki, one ułatwią ci zachowanie pionu i regularności cięcia. :)

ta siatka sie zgina, bo ma wiele segmentów i dzieki temu ma się jak zginać. natomiast prostokat z tyłu nie, bo jest jednolity. Roswiazanie: jak wyżej. :)

Napisano
  • Autor

jesus co jeden cut zacina mi sie komp na minute (nawet dluzej) zeby przeliczyc to wszystko i do tego popsol mi to co zrobilem :( nie ma innej mozliwosci ?

 

edit:

albo jakos podobnie zrobic ta (siatke, grill, cos ze szczelinami ;p nie wiem jak to nazwac)

 

2nd edit:

albo jak polaczyc spline`y ?...gdyby te krancowe sie polaczyly z kwardatem to nie mialbym tego problemu !!

Napisano

Ania i shogunn dobrze mówią a taka moja osobista rada na przyszłosc takie rzeczy chyba wygodniej w rhino robić przynajmniej dla mnię

Napisano
  • Autor

jestem za glupi na ten tutorial on nie chce cos zatrybic u mnie, a do tego strasznie dlugo trwa, chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie zwykla textrura :)

Napisano

A jaki Ty masz sprzęt, że Ci się to zacina na kilku spline'ach zaledwie? I ty masz zamiar cała brykę robić, jak ci ona pada już na grillu?

Napisano
  • Autor

asus a7n8x-e deluxe, 2400+ sempron, radek 9600pro adv 256mb, 2x512 ram dualchannel i ladna obudowe 8-)), a co do modelu to jak juz Qba napisal mam troche samochodu zrobionego, a co do spline`ow to kilka....hmmm przy 200-300 tych wielobokach to jakos tak naprawde zamulone jest 8-)

Napisano

Noooo, doooobra... ale to i tak mało. Ja zrobiłem kolczugę w realu z 75 000 ogniwek i się nie zacinałem, a ten komp nie radzi sobie z 18 000 virtualnych vertexów? :D (joke)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności