piotrek Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 Witam, postanowiłem zrobić sobie tego tutka: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs3/tut-cave.html co prawda nie ten soft, ale spróbować można :] w związku z tym dwa pytania: 1. Jak losowo zniekształcić bryłę? - Coś w stylu maxowego modyfikatora noise. 2. Maxowy modyfikator bend - jest takie coś?? aha, dodam, że cylinder jest z poligonów, a nie z NURBS'ów
Rascal Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 Mozna uzyc podstawowych deformatorow ktore sa umieszczone w Shelf lub Edit Polygons > Sculpt Polygons Tool
asblaze Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 O noisie niestety nic niewiem.... :( Bend jest... Deform>Create Nonlinear>Bend Jak znajdziesz noisa na vertexy to daj znać ;) Pozdrawiam
piotrek Napisano 9 Sierpień 2005 Autor Napisano 9 Sierpień 2005 Noisa nie znalazłem, ale zrobiłem tak jak Rascal napisał: Sculpt Polygon Tools. Później zastosowałem jeszcze Smooth na Iterations (czy co tam jest) ustawione na 2 i dało to wszystko bardzo dobry rezultat. thx za pomoc: szukałem tego benda we wszystkich zakamarkach (także w menu, ale jakoś przeoczyłem), a do shelfa nie raczyłem zaglądnąć ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się