Skocz do zawartości

prolem ze scane oswietlenie tekstury + render


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Chcialem zrobic jasne wnetrze w bielach w ktorym bedzie widoczne wpadajace swiatlo... Ustawilem kolor scian oraz sufitu na bialej bimapie dif. 100 ... Dodatkowo chcialem zeby swiatlo wraz z refleksami na podlodze bylo rozmytee....

 

A wyszlo mi tak jak wyszlo. Podloga nie odbija ...ustawilem reflection tej samej bitmapy na 30 ... Potem zmienilem na reflection typ Vraymap i ladnie odbija ..jak szlo ;( prod1web2.jpg

A chce zeby odbiajala jak u innych osob na wizkach :)... Dodatkowo sufit strasznie odbija podloge przez to scena wydaje sie byc zoltawa i nie wiem jak to zmienic...zeby sufit i sciany byly bardziej biale...

 

Vray + IES Sun ... + Vray light w kazdym oknie...moze tu lezy problem ?

 

Pisze tego posta w akcie desperacji ktorys dzien sie juz mecze i nie moge wymeczyc a moze wystarczy 2 opcje ustawic ?

 

Jesli ktos moze pomoc bede wdzieczny

 

p.s.

jesli ktos jeszcze powi jak wiecej swiatla wpuscic do srodka zeby nie bylo over burn ale zeby swiatlo glebiej dochodzilo bede wdzieczny...

 

Pozdrawiam

Jedrzej

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nom sprobuje..ale to pewnie potrwa...Chyba ze ktos zna jakis skrot zeby nie renederowac wszystkich tekstur tylko sam model ? Wiem ze najnowszy vray ma taka opcje ale korzystam z 1.09.03 i tam nie ma ovveride mtl ? Czy gdzies indziej to sie ustawia ? W jakis globalach ?

 

No i odrazu drugie pytaine czy mozna zrenderowac wszystko na bialo i np. tylko jedna teksture zeby zobaczyc jak ona bedzie dzialac ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności