Skocz do zawartości

scena 3d: pokój letniskowy


Koniu_PL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wydaje mi sie, że teraz jest o wiele jaśniej niż na pierwszym renderze, a i jakość obrazu jest o wiele lepsza. Wymodelowałem pare rzeczy i zmieniłem tekstury na drzwiach i szafie. Będę pracował dalej. Dzisiaj mam zamiar skończyć całą prackę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie jak już wprowadzasz do sceny światło sztuczne i naturalne to powinna być widoczna różnica temperatury barw.

światła sztuczne są cieplejsze (głównie żółte - widoczne szczególnie nocą - z zewnątrz), a naturalne chłodne - błękitne niebo.

światło słońca im niżej nad horyzontem tym cieplejsze.

poza tym odnosze wrazenie że w tym świetle lampy nie zastosowałeś decay - dzięki temu światło traci z odległością. z fizycznego punktu widzenia pewnie powinno być decay inverse square, ale z doświadczenia wiem że czasem wystarczy inverse.

po za tym przydały by mapy reflect na meblach.

ale tak po za tym modele i materiały jak na początkującego całkiem niezłe.

render też nawet nieźle wygląda, pomijając drobne błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności