Koniu_PL Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Witam. To będzie mój pierwszy projekt, jaki zamierzam ukończyć. Proszę o porady. Życzcie mi powodznia. A oto zakończona pracka:)
xeav Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 materiały łokropne :) życzę ci powodzenia :)
Leleń Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Powodzenia:) A w czym Ci pomoc? Bo masz troche do nadrobienia... Modele nawet sa niezle ale ciemno jest, daj jakies swiatla, textury dorobisz no to.... co tu wiecej pisac, przerabiaj tutki:) pozdr
Koniu_PL Napisano 11 Sierpień 2005 Autor Napisano 11 Sierpień 2005 To sie zmieni na koniec. Ale jednak dziękuje. :) Co prawda troche kiepy render ale to zmienie... Jutro pokaże więcej.
JunioR Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 w oknie daj Vray light, target direction przez okno, zmien textury, ustaw ładny render i pomęcz ogólnie scene.
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 Wydaje mi sie, że teraz jest o wiele jaśniej niż na pierwszym renderze, a i jakość obrazu jest o wiele lepsza. Wymodelowałem pare rzeczy i zmieniłem tekstury na drzwiach i szafie. Będę pracował dalej. Dzisiaj mam zamiar skończyć całą prackę.
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 troche przesadziłem z tym światłem w lampie, ale to będzie w ostatnim renderze zmienione:)
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 Proszę oto poprawiony i prawie finalny renderek:)
gomo Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 generalnie jak już wprowadzasz do sceny światło sztuczne i naturalne to powinna być widoczna różnica temperatury barw. światła sztuczne są cieplejsze (głównie żółte - widoczne szczególnie nocą - z zewnątrz), a naturalne chłodne - błękitne niebo. światło słońca im niżej nad horyzontem tym cieplejsze. poza tym odnosze wrazenie że w tym świetle lampy nie zastosowałeś decay - dzięki temu światło traci z odległością. z fizycznego punktu widzenia pewnie powinno być decay inverse square, ale z doświadczenia wiem że czasem wystarczy inverse. po za tym przydały by mapy reflect na meblach. ale tak po za tym modele i materiały jak na początkującego całkiem niezłe. render też nawet nieźle wygląda, pomijając drobne błędy
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 Serdeczne dzięki gomo. Postanowiłem, że lampa nie będzie świeciła i dodam mocniejszy multiplayer w vrayu. Dałem dwa vray lights- 1. za kamerą, 2. w oknie, a poza tym target directional w oknie. myślę, że teraz jest lepiej.
Badyl Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 hmm, za oknem świeci Słońce jak dzikie, a wewnątrz ciemno jak poźnym i zachmurzonym popołudniem, albo, jak wolisz, wczesnym, niejasnym rankiem... :)
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 Mogę z dumą powiedzieć, że zakończyłem prace nad pokojem letniskowym :) Jest to mój pierwszy projekt, zatem nie wiem, jak mogę dać go do działu Finished Works... Możecie mi w tym pomóc???
Huter Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 Zacznij tam temat - proste? ;) ... a mi się nie podoba oświetlenie ... oraz materac jak i poducha ... wyglądają jakoś dziwnie ... tak dziwnie wygładzone ... jak na mój gust...
Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 :) Thx, ale tak miało być. Teraz będę modelował Harlelaya Dawidsona :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się