Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. To będzie mój pierwszy projekt, jaki zamierzam ukończyć. Proszę o porady. Życzcie mi powodznia.

 

 

 

 

 

A oto zakończona pracka:)

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

materiały łokropne :) życzę ci powodzenia :)

Napisano

Powodzenia:) A w czym Ci pomoc? Bo masz troche do nadrobienia... Modele nawet sa niezle ale ciemno jest, daj jakies swiatla, textury dorobisz no to.... co tu wiecej pisac, przerabiaj tutki:) pozdr

Napisano
  • Autor

To sie zmieni na koniec. Ale jednak dziękuje. :) Co prawda troche kiepy render ale to zmienie... Jutro pokaże więcej.

Napisano

w oknie daj Vray light, target direction przez okno, zmien textury, ustaw ładny render i pomęcz ogólnie scene.

Napisano
  • Autor

Wydaje mi sie, że teraz jest o wiele jaśniej niż na pierwszym renderze, a i jakość obrazu jest o wiele lepsza. Wymodelowałem pare rzeczy i zmieniłem tekstury na drzwiach i szafie. Będę pracował dalej. Dzisiaj mam zamiar skończyć całą prackę.

Napisano
  • Autor

troche przesadziłem z tym światłem w lampie, ale to będzie w ostatnim renderze zmienione:)

Napisano

generalnie jak już wprowadzasz do sceny światło sztuczne i naturalne to powinna być widoczna różnica temperatury barw.

światła sztuczne są cieplejsze (głównie żółte - widoczne szczególnie nocą - z zewnątrz), a naturalne chłodne - błękitne niebo.

światło słońca im niżej nad horyzontem tym cieplejsze.

poza tym odnosze wrazenie że w tym świetle lampy nie zastosowałeś decay - dzięki temu światło traci z odległością. z fizycznego punktu widzenia pewnie powinno być decay inverse square, ale z doświadczenia wiem że czasem wystarczy inverse.

po za tym przydały by mapy reflect na meblach.

ale tak po za tym modele i materiały jak na początkującego całkiem niezłe.

render też nawet nieźle wygląda, pomijając drobne błędy

Napisano
  • Autor

Serdeczne dzięki gomo. Postanowiłem, że lampa nie będzie świeciła i dodam mocniejszy multiplayer w vrayu. Dałem dwa vray lights- 1. za kamerą, 2. w oknie, a poza tym target directional w oknie. myślę, że teraz jest lepiej.

Napisano

hmm, za oknem świeci Słońce jak dzikie, a wewnątrz ciemno jak poźnym i zachmurzonym popołudniem, albo, jak wolisz, wczesnym, niejasnym rankiem... :)

Napisano
  • Autor

Mogę z dumą powiedzieć, że zakończyłem prace nad pokojem letniskowym :) Jest to mój pierwszy projekt, zatem nie wiem, jak mogę dać go do działu Finished Works... Możecie mi w tym pomóc???

Napisano

Zacznij tam temat - proste? ;) ... a mi się nie podoba oświetlenie ... oraz materac jak i poducha ... wyglądają jakoś dziwnie ... tak dziwnie wygładzone ... jak na mój gust...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.