gekonum Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 no właśnie, jestem hmmm, zielony w animowaniu, i kompletnie nie wiem jak zrobić "szkielet" do danego modelu, może da ktoś linka do tutoriala jakiegoś od podstaw? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 zakladam ze masz maxa, i ze masz wersje 7:) (tam jest i animacja i jak sie robi bipeda - bo kosci IK to przezytek juz:P) http://exodus-art.com/html/tutorial_animacja.htm Ps. przeszukaj forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gekonum Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2005 no tak, mam maxa :P sorka za niedopowiedzenie ;) p.s. kurde, jednak mam szóstke, pozostaje mi sie męczyć z kośćmi :/ p.s.2 jak połączyć kości z obiektem? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 do obiektu dodajesz modyfikator SKIN i tam dodajesz wszystkie kości co chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gekonum Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 13 Sierpień 2005 wielkie dzieki dawcio :) to prawdziwy kamień milowy w tworzeniu mojego filmu fantasy :P p.s. mam jeszcze drobne pytanie :) jak to zrobić żeby hmmm "szkielet" był widoczny zawsze na wierzchu? tzn żebym nie musiał go szukać w obiekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 13 Sierpień 2005 Share Napisano 13 Sierpień 2005 ukryj obiekt kliknij no niego prawym i wybierz hide seleckted czy coś takiego jeżeli o to ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gekonum Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 14 Sierpień 2005 nie dokładnie o to mi chodzi, chodzi mi o to, żeby model był widoczny, ale szkielet hmm żeby był widoczny na nim, widziałem to na jednym samplu z maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 14 Sierpień 2005 Share Napisano 14 Sierpień 2005 możesz jeszcze kliknąć na obiekt i alt+x. Wtedy obiekt będzie transparentny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 16 Sierpień 2005 Share Napisano 16 Sierpień 2005 Leniu... jak nic nie wiesz o kościach to się nie wypowiadaj ;) Myślisz, żę biped na czym się opiera? na światłach? ;) Gekonum... musisz ustawić obiekt siatki jako przejrzysty.... SeeThrough bodajrze (nie pamietam pisowni) Jesli chcesz , żeby kości były renderowalne musisz ustawić je na renderable ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 16 Sierpień 2005 Share Napisano 16 Sierpień 2005 serwusik , dodatkowo mozesz obiekt i szkielet z helperami wrzucic na osobne warstwy . wtedy lobalnie, ba danejk warstwy dajesz freeze, lub np. ukrywanie. Jak dasz freeze to obiekt bedie szary - zeby temu zapobiec, nalezy odznaczyc we wlasciwosciach - "Show Frozen in Gray". jesli masz wolniejszego kompa, to czasem warto ukryc obiekt - ale zrobic sobie kosci z podobnym ksztalcie do postaci - bedziesz widział zakresy konczyn, korpusu itp - to pomoaga w animowaniu. powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 16 Sierpień 2005 Share Napisano 16 Sierpień 2005 no i pozostaje kwestia , jak reagowac na bzdurne i wprowadzajace w błąd wypowiedzi. - mysle ze powinny byc natychmiast kasowane bo to dywersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się