Skocz do zawartości

Kości


gekonum

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wielkie dzieki dawcio :) to prawdziwy kamień milowy w tworzeniu mojego filmu fantasy :P

p.s. mam jeszcze drobne pytanie :) jak to zrobić żeby hmmm "szkielet" był widoczny zawsze na wierzchu? tzn żebym nie musiał go szukać w obiekcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leniu... jak nic nie wiesz o kościach to się nie wypowiadaj ;) Myślisz, żę biped na czym się opiera? na światłach? ;)

 

Gekonum... musisz ustawić obiekt siatki jako przejrzysty.... SeeThrough bodajrze (nie pamietam pisowni)

 

Jesli chcesz , żeby kości były renderowalne musisz ustawić je na renderable ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwusik ,

dodatkowo mozesz obiekt i szkielet z helperami wrzucic na osobne warstwy . wtedy lobalnie, ba danejk warstwy dajesz freeze, lub np. ukrywanie. Jak dasz freeze to obiekt bedie szary - zeby temu zapobiec, nalezy odznaczyc we wlasciwosciach - "Show Frozen in Gray". jesli masz wolniejszego kompa, to czasem warto ukryc obiekt - ale zrobic sobie kosci z podobnym ksztalcie do postaci - bedziesz widział zakresy konczyn, korpusu itp - to pomoaga w animowaniu. powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności