Posted August 16, 200519 yr Witam! Chciałbym pobawić się modelami z gier komputerowych, ale nie wiem jak je zimportować do maxa. Większość takich plików to jak podejrzewam pliki z rozszerzeniami .TBN i .WLD ( może nie, a jak nie to proszę o pomoc ). Nie wiem jak przekonwertować pliki z modelami to formatu .3DS. Pozdrawiam
August 16, 200519 yr poszukaj po sieci specjalnych importerow/exporterow, dla konkretnych gier/silnikow inaczej zazwyczaj sie nie da. Porozgladaj sie tez za osobnymi edytorami do tych gier, moze one maja jakies mozliwosci exportu. Sprawdz tez cos takiego jak gmax i gry ktore z nim wspolpracuja. A wszystko to znajdziesz na http://www.google.pl
August 18, 200519 yr Kiedyś bawiłem sie doomem - gierka jest tak fajnie zrobiona że pliki z tex. geometrią i dźwiękami są spakowane zipami(pliki*.pk4) - Odlalasz maksa, potem skrypt który se ściągniesz z http://www.quake3bits.com/htm/tutorials/gmax_to_max_converting.htm Jak pochodzisz po szronkach to znajdziesz.
August 18, 200519 yr A tu np. TEX i dzwięki z silent hilla>>>http://www.psxzone.opalnet.pl/Podstrony/Silent_Hill/index-d.html
Create an account or sign in to comment