Napisano 16 Sierpień 200519 l Witam! Chciałbym pobawić się modelami z gier komputerowych, ale nie wiem jak je zimportować do maxa. Większość takich plików to jak podejrzewam pliki z rozszerzeniami .TBN i .WLD ( może nie, a jak nie to proszę o pomoc ). Nie wiem jak przekonwertować pliki z modelami to formatu .3DS. Pozdrawiam
Napisano 16 Sierpień 200519 l Autor sw: republic commando, gothic, far cry i innych strzelanin, rpgów
Napisano 16 Sierpień 200519 l poszukaj po sieci specjalnych importerow/exporterow, dla konkretnych gier/silnikow inaczej zazwyczaj sie nie da. Porozgladaj sie tez za osobnymi edytorami do tych gier, moze one maja jakies mozliwosci exportu. Sprawdz tez cos takiego jak gmax i gry ktore z nim wspolpracuja. A wszystko to znajdziesz na http://www.google.pl
Napisano 18 Sierpień 200519 l Kiedyś bawiłem sie doomem - gierka jest tak fajnie zrobiona że pliki z tex. geometrią i dźwiękami są spakowane zipami(pliki*.pk4) - Odlalasz maksa, potem skrypt który se ściągniesz z http://www.quake3bits.com/htm/tutorials/gmax_to_max_converting.htm Jak pochodzisz po szronkach to znajdziesz.
Napisano 18 Sierpień 200519 l A tu np. TEX i dzwięki z silent hilla>>>http://www.psxzone.opalnet.pl/Podstrony/Silent_Hill/index-d.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto