Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich - moj pierwszy post na forum :D

Mam małe pytanko (nie jestem jeszcze biegly w sprawach modelowania):

W jaki sposob zrobic lufe z "otworami chłodzącymi" - samą lufe oczywiscie bym zrobil, ale zastanawiam sie w jaki sposob uzyskac wlasnie takie dziury.

Probowalem zrobic spline z kółkami wyciętymi i pozniej zrobic Bend modifier, nastepnie jakis extrude, czy cos - ale siatka mi sie strasznie skaszaniła. Napewno o czyms nie wiem, ale moze tez jest to jakas skomplikowana procedura.

Dzieki z gory :D

 

Oto fotka na ktorej cala lufa ma wyzej wymienione otwory:

 

MG_34_grey.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 966
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

teoretycznie można jeszcze booleanem. praktycznie on też strasznie kaszani siatkę więc i tak czeka cię trochę roboty z późniejszymi poprawkami siatki

Napisano

bo ja wiem fakt kaszani siatke ale wsumie na cholere mu dobra siatka na lufie :P i tak juz z nia chyba nic nie bedzie robil wiec jak mowi tweety boolean :]

Napisano
  • Autor

Ok dzieki! - bede probowal.

 

PS: jezeli ktos ma jeszcze jakis pomysl to jestem otwarty na sugestie

Napisano

moze opacity? to tylko moja sugestia ale moze sie sprawdzic:P pozdr

 

Ps. jest to zrobione na szybko za pomoca tej texturki. czego chciec wiecej? :P

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie!

 

Oto szybka proba zastosowania opacity - jak zasugerowal Leleń:

Ogolnie o to chodzilo :D

lufka.jpg

 

Edit: LOL - sorry nie zauwazylem edita - ogolnie dziala :D dzieki raz jeszcze!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności