Napisano 18 Sierpień 200519 l Witam wszystkich - moj pierwszy post na forum :D Mam małe pytanko (nie jestem jeszcze biegly w sprawach modelowania): W jaki sposob zrobic lufe z "otworami chłodzącymi" - samą lufe oczywiscie bym zrobil, ale zastanawiam sie w jaki sposob uzyskac wlasnie takie dziury. Probowalem zrobic spline z kółkami wyciętymi i pozniej zrobic Bend modifier, nastepnie jakis extrude, czy cos - ale siatka mi sie strasznie skaszaniła. Napewno o czyms nie wiem, ale moze tez jest to jakas skomplikowana procedura. Dzieki z gory :D Oto fotka na ktorej cala lufa ma wyzej wymienione otwory:
Napisano 18 Sierpień 200519 l teoretycznie można jeszcze booleanem. praktycznie on też strasznie kaszani siatkę więc i tak czeka cię trochę roboty z późniejszymi poprawkami siatki
Napisano 18 Sierpień 200519 l bo ja wiem fakt kaszani siatke ale wsumie na cholere mu dobra siatka na lufie :P i tak juz z nia chyba nic nie bedzie robil wiec jak mowi tweety boolean :]
Napisano 18 Sierpień 200519 l Autor Ok dzieki! - bede probowal. PS: jezeli ktos ma jeszcze jakis pomysl to jestem otwarty na sugestie
Napisano 18 Sierpień 200519 l moze opacity? to tylko moja sugestia ale moze sie sprawdzic:P pozdr Ps. jest to zrobione na szybko za pomoca tej texturki. czego chciec wiecej? :P
Napisano 18 Sierpień 200519 l Autor Dzieki wielkie! Oto szybka proba zastosowania opacity - jak zasugerowal Leleń: Ogolnie o to chodzilo :D Edit: LOL - sorry nie zauwazylem edita - ogolnie dziala :D dzieki raz jeszcze!