Pablo Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 GI mozesz otrzymac takze majac wylacznei maxa 5 bez zadnych pluginow...uzywajac Radiosity... pozdr
MareG Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 rendering z GI oferuja wszystkie konkurencyjne renderery dla 3d max, scisla czolowke stanowi oczywiscie \"trojca\" : - Brazil - VRay - finalRender Dwa pierwsze sa dostepne w wersjach demo. Jesli nie jestes jeszcze zbyt w temacie to polecalbym zaczac od VRay\'a, poniewaz jest stosunkowo prosty w uzytkowaniu, jest takze bardzo szybki! No i posiada bogate wsparcie video-tutoriali od chlopakow z Evermotion! http://www.evermotion.org \"goly\" 3ds max 5 takze oferuje GI - renderer nazywa sie LightTracer, jest stosunkowo ubogi w ustawienia no i niestety strasznie wolny, ale tez mozna nim osiagnac ciekawe efekty. Dostepny jest rowniez \"silnik\" Radiosity, teoretycznie wydaje sie on stosunkowo prosty w obsludze - dobra dokumentacja w helpie, jednak nie wszystko jest takie proste jesli chcialbys zaglebic sie i zaczac uzywac Radiosity... Radiosity rozni sie dosc znacznie od algorytmow GI, ma specyficzne wymagania co do konstrukcji obiektow, oferuje za to mozliwosc korzystania ze swiatel fotometrycznych. Podstawowe roznice opisal Karawan w tutorialu \"radiosity dla laikow\" ( w dziale Tutorials) pozdr Marek
robczan Napisano 25 Czerwiec 2003 Autor Napisano 25 Czerwiec 2003 sorki, ale wogule nie jestem wtajemniczony w te tematy: co to jest Radiosity i co to jest global illumination (wiem tylko tyle ze symuluje on odbijanie swiatla od powierzchni, przez co scena wyglada bardziej realistycznie, nic wiecej), ale co to jest to jakies Radiosity do nie wiem wogule, choc czesto spotykam sie z tym okresleniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się