Mruczek Napisano 22 Sierpień 2005 Share Napisano 22 Sierpień 2005 Chcialbym sie zapytac czy jest wogole taka mozliwosc aby w trybie edycji poly majac zaznaczony jeden element mozna by mu bylo przypisac tymczasowy pivot point? Jesli zagmatwalem to chodzi mi o to ze: mam przypuscmy zrobiona noge, jednym z jej elementow jest łydka i chce by jej srodek obrotu znajdowal sie w okolicy kolana a nie posrodku lydki.Opcja detach odpada.Czy raczej jest to mission imposible? W kazdym razie przezyje i bez tego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 22 Sierpień 2005 Share Napisano 22 Sierpień 2005 No raczej misja niemozliwa... W sumie to nie wiem czemu chcesz animowac postac (bo to chcesz chyba zrobic) na poziomie edycji poly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 22 Sierpień 2005 Share Napisano 22 Sierpień 2005 Chodzi o taką możliwość przy modelowaniu? Jeśli tak, to tutaj była rozmowa o tym: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=14395 Tylko poczytaj do końca, przedstawiony przeze mnie sposób był średnio wygodny, dużo wygodniejsze rozwiązanie pokazał Gotham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mruczek Napisano 22 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2005 RA: Nie bede animował postaci w trybie low poly;to byłoby hardcorowe;chciałbym tylko dzięki temu odpowiednio wymodelować "stawy" aby pozniej wszystko sie nie kaszaniło podczas animki;a tutaj taki bajer bardzo by mi sie przydał VGT: Dzięki za link;oblookam wsio.Zdrowia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się