Napisano 22 Sierpień 200519 l Chcialbym sie zapytac czy jest wogole taka mozliwosc aby w trybie edycji poly majac zaznaczony jeden element mozna by mu bylo przypisac tymczasowy pivot point? Jesli zagmatwalem to chodzi mi o to ze: mam przypuscmy zrobiona noge, jednym z jej elementow jest łydka i chce by jej srodek obrotu znajdowal sie w okolicy kolana a nie posrodku lydki.Opcja detach odpada.Czy raczej jest to mission imposible? W kazdym razie przezyje i bez tego :P
Napisano 22 Sierpień 200519 l No raczej misja niemozliwa... W sumie to nie wiem czemu chcesz animowac postac (bo to chcesz chyba zrobic) na poziomie edycji poly...
Napisano 22 Sierpień 200519 l Chodzi o taką możliwość przy modelowaniu? Jeśli tak, to tutaj była rozmowa o tym: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=14395 Tylko poczytaj do końca, przedstawiony przeze mnie sposób był średnio wygodny, dużo wygodniejsze rozwiązanie pokazał Gotham.
Napisano 22 Sierpień 200519 l Autor RA: Nie bede animował postaci w trybie low poly;to byłoby hardcorowe;chciałbym tylko dzięki temu odpowiednio wymodelować "stawy" aby pozniej wszystko sie nie kaszaniło podczas animki;a tutaj taki bajer bardzo by mi sie przydał VGT: Dzięki za link;oblookam wsio.Zdrowia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto