Gadon Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 Jak najlepiej w Edit UV rozlozyc siatkę kopuly (dokladnie jedną połowę kuli) zeby najefektywniej zrobić texturke?
RA Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 Sfera albo cylinder... za duzego wyboru nie ma. pozdrawiam
Gadon Napisano 22 Sierpień 2005 Autor Napisano 22 Sierpień 2005 yyy...zle opisalem... mapuje caly obiekt...któremu dalem nampowanie planarne. I teraz zaznaczam obszar ktory nalezy do kopuły... i gdy jestem w Edit UV to musze wybrac z menu Mapping -> (Flatten Mapping, Normal Mapping, Unfold Mapping) - i teraz nie wiem którą opcje wybrac (wraz z podopcjami) zeby najlefektywniej mi rozlozyl siatke do texturki... na podstawie tutoriali widzialem ze tylko tak mniej wiecej mozna rozlozyc siatke calego obiektu (oczywiscie moge wybrac na początku rozne mapowania , cylindryczne itd.. ale potem nie moge juz zmienic? ) .. czy moze jest jakis inny sposób?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się