Skocz do zawartości

Mapowanie - jak najlepiej rozłożyć siatkę kopuły?


Gadon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

yyy...zle opisalem... mapuje caly obiekt...któremu dalem nampowanie planarne. I teraz zaznaczam obszar ktory nalezy do kopuły... i gdy jestem w Edit UV to musze wybrac z menu Mapping -> (Flatten Mapping, Normal Mapping, Unfold Mapping) - i teraz nie wiem którą opcje wybrac (wraz z podopcjami) zeby najlefektywniej mi rozlozyl siatke do texturki...

 

na podstawie tutoriali widzialem ze tylko tak mniej wiecej mozna rozlozyc siatke calego obiektu (oczywiscie moge wybrac na początku rozne mapowania , cylindryczne itd.. ale potem nie moge juz zmienic? ) .. czy moze jest jakis inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności