Napisano 22 Sierpień 200519 l Jak najlepiej w Edit UV rozlozyc siatkę kopuly (dokladnie jedną połowę kuli) zeby najefektywniej zrobić texturke?
Napisano 22 Sierpień 200519 l Autor yyy...zle opisalem... mapuje caly obiekt...któremu dalem nampowanie planarne. I teraz zaznaczam obszar ktory nalezy do kopuły... i gdy jestem w Edit UV to musze wybrac z menu Mapping -> (Flatten Mapping, Normal Mapping, Unfold Mapping) - i teraz nie wiem którą opcje wybrac (wraz z podopcjami) zeby najlefektywniej mi rozlozyl siatke do texturki... na podstawie tutoriali widzialem ze tylko tak mniej wiecej mozna rozlozyc siatke calego obiektu (oczywiscie moge wybrac na początku rozne mapowania , cylindryczne itd.. ale potem nie moge juz zmienic? ) .. czy moze jest jakis inny sposób?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto