Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak najlepiej w Edit UV rozlozyc siatkę kopuly (dokladnie jedną połowę kuli) zeby najefektywniej zrobić texturke?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 900
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sfera albo cylinder... za duzego wyboru nie ma.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

yyy...zle opisalem... mapuje caly obiekt...któremu dalem nampowanie planarne. I teraz zaznaczam obszar ktory nalezy do kopuły... i gdy jestem w Edit UV to musze wybrac z menu Mapping -> (Flatten Mapping, Normal Mapping, Unfold Mapping) - i teraz nie wiem którą opcje wybrac (wraz z podopcjami) zeby najlefektywniej mi rozlozyl siatke do texturki...

 

na podstawie tutoriali widzialem ze tylko tak mniej wiecej mozna rozlozyc siatke calego obiektu (oczywiscie moge wybrac na początku rozne mapowania , cylindryczne itd.. ale potem nie moge juz zmienic? ) .. czy moze jest jakis inny sposób?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności