SansSerif Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 Na zamieszczonym poniżej obrazku można zaobserwować dwie szyby, za nimi metalowe lampki i lustro w którym się one odbijają. W miejscu gdzie szyby nachodzą na siebie w lustrze odbijają się lampki ale znikają odbicia ich materiału. Zwiększanie refraction i reflection depth dla szkła i lustra nie zmienia stytuacji. Jak rozwiązać ten problem? Chmurki są poza pytaniem konkursowym ;)
Bobby_digital Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 probowalem odtworzyc twoja sytuacje (oczywiscie stiopien skomplikowania sceny jest duzo mniejszy) ale u mnie zwiekszenie reflection depth dla materialu lampek oraz lustra pomoglo. juz od 8 bylo ok. aha szkla wogule nie ruszalem tzn standard settings
SansSerif Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 Mi nie pomaga zwiększanie reflection depth materiału lampy ale możliwe że jest to wina wersji. Materiały były robione w 1.09.xx a render 1.4x.xx. Wieczorem sprawdzę czy coś się zmieni gdy materiały zostana zrobione od zera w 1.4x.xx. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się