Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na zamieszczonym poniżej obrazku można zaobserwować dwie szyby, za nimi metalowe lampki i lustro w którym się one odbijają. W miejscu gdzie szyby nachodzą na siebie w lustrze odbijają się lampki ale znikają odbicia ich materiału. Zwiększanie refraction i reflection depth dla szkła i lustra nie zmienia stytuacji. Jak rozwiązać ten problem?

 

 

fookinglass1up.jpg

 

Chmurki są poza pytaniem konkursowym ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

probowalem odtworzyc twoja sytuacje (oczywiscie stiopien skomplikowania sceny jest duzo mniejszy) ale u mnie zwiekszenie reflection depth dla materialu lampek oraz lustra pomoglo. juz od 8 bylo ok.

 

aha szkla wogule nie ruszalem tzn standard settings

Napisano

Mi nie pomaga zwiększanie reflection depth materiału lampy ale możliwe że jest to wina wersji. Materiały były robione w 1.09.xx a render 1.4x.xx. Wieczorem sprawdzę czy coś się zmieni gdy materiały zostana zrobione od zera w 1.4x.xx. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności