Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na zamieszczonym poniżej obrazku można zaobserwować dwie szyby, za nimi metalowe lampki i lustro w którym się one odbijają. W miejscu gdzie szyby nachodzą na siebie w lustrze odbijają się lampki ale znikają odbicia ich materiału. Zwiększanie refraction i reflection depth dla szkła i lustra nie zmienia stytuacji. Jak rozwiązać ten problem?

 

 

fookinglass1up.jpg

 

Chmurki są poza pytaniem konkursowym ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 861
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

probowalem odtworzyc twoja sytuacje (oczywiscie stiopien skomplikowania sceny jest duzo mniejszy) ale u mnie zwiekszenie reflection depth dla materialu lampek oraz lustra pomoglo. juz od 8 bylo ok.

 

aha szkla wogule nie ruszalem tzn standard settings

Napisano
  • Autor

Mi nie pomaga zwiększanie reflection depth materiału lampy ale możliwe że jest to wina wersji. Materiały były robione w 1.09.xx a render 1.4x.xx. Wieczorem sprawdzę czy coś się zmieni gdy materiały zostana zrobione od zera w 1.4x.xx. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności