Napisano 23 Sierpień 200519 l Na zamieszczonym poniżej obrazku można zaobserwować dwie szyby, za nimi metalowe lampki i lustro w którym się one odbijają. W miejscu gdzie szyby nachodzą na siebie w lustrze odbijają się lampki ale znikają odbicia ich materiału. Zwiększanie refraction i reflection depth dla szkła i lustra nie zmienia stytuacji. Jak rozwiązać ten problem? Chmurki są poza pytaniem konkursowym ;)
Napisano 23 Sierpień 200519 l probowalem odtworzyc twoja sytuacje (oczywiscie stiopien skomplikowania sceny jest duzo mniejszy) ale u mnie zwiekszenie reflection depth dla materialu lampek oraz lustra pomoglo. juz od 8 bylo ok. aha szkla wogule nie ruszalem tzn standard settings
Napisano 24 Sierpień 200519 l Autor Mi nie pomaga zwiększanie reflection depth materiału lampy ale możliwe że jest to wina wersji. Materiały były robione w 1.09.xx a render 1.4x.xx. Wieczorem sprawdzę czy coś się zmieni gdy materiały zostana zrobione od zera w 1.4x.xx. Dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto