Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Od tygodnia zajmuje sie poznawaniem Rhino.

Mam do wymodelowania taki pierscien jak widac w zalaczniku.

W pierwszej kolejnosci zrobilem go sobie w Lightwave3D.

Niestety jakos w Rhino nie wiem jak sie za to zabrac?

Jak np zrobic body weza ? jak dodac luski ?

 

za wszelka pomos z gory dziekuje

w zalaczniku:

01_luska.jpg - tak wyglada obiekt przed dodaniem lusek (extrude poligonow na ciele)

gotowe_low.jpg - gotowy model pierscienia

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

taka moja propozycja po tygodniu :) to lepiej probuj stworzyc jakies prostsze rzeczy bo watpie bys zrobil tak poprostu taki pierscien bo to raczej wyzsza szkola jazdy :) w rhino 4 jak wyjdzie pewnie bedzie to latwiejsze ale teraz hym niepolecam poczatkow z takimi obiektami sketchera i wszystkie arraye musial bys znac bardzo dobrze

Napisano

Hej Bzyku.

To ze mam soft od tygodnia nie znaczy ze nic nie potrafie.

Dziennie poswiecam ponad 10h na studiowanie manuala i tutoriali.

A ze zmijka nie jest tak zle jak sie wydaje.

Helixem mozna zrobic spiralke, loftem glowe, ogom patchem, wyciecia booleanem ale dalej nie wiem jak zrobic luski ???

Chyba jedyne wyjscie po projekcja obiektu luski na skorze weza.

Strasznie to pracochlonne ale to chyba jedyne wyjscie ???

a moze sie myle ?

Napisano

najprościej taki nienurbsowy model jest zrobić... w poly w innym sofcie, wyeksportować bez chamferów i mesh smooth takie pseudo-low-poly do np. formatu 3ds, zaimortować do rhino, obrysować łuski control point curvami, ekstrudować, przyciąć, połączyć z korpusem i gotowe :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności