Janek2000 Napisano 28 Sierpień 2005 Share Napisano 28 Sierpień 2005 Witam w swojej prostej pracy napotkałem na pewien problem - tym problemem jest tekstura. Problem polega na tym że chce kwiatkiem poruszyć tak jak by wiał wiatr niektóre płatki się podnoszą inne opadają - to wszystko brzmi prosto, ale w momencie kiedy zaczynam poruszać verteksami tekstura się sypie (wychodzą rzeczy które niepowinny) Drzewo obiektu wygląda w ten sposób (od góry) uvw mapping, mesh smooth, editable poly. ((oczywiście można użyć jakiś modyfikatorów (takich jak np wave, bend) nad uvw maping ale to niedaje tak ciekawych efektów jak przy ręcznym przesówaniu verteksów.)) dożucam sam kwiatek oteksturowany i teksturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 28 Sierpień 2005 Share Napisano 28 Sierpień 2005 heeemmmm a nie da sie tego jakos max havokiem zrobic????[chodzi mi o ruch] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 28 Sierpień 2005 Share Napisano 28 Sierpień 2005 modyfikator morph ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek2000 Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 28 Sierpień 2005 Wszystko fajnie ale mnie to raczej nie pytajcie bo ja to jestem w tej kwestji początkujący - niemam zielonego pojęcia co to jest max havoc a co do morpha to muszę jakiegoś tutka poszukać bo jeszcze nieużywałem. Pozatym dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek2000 Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 28 Sierpień 2005 no więc znalazłem tutek o morphingu rozwiązanie zgoła banalne nicerpliwym którzy tu trafią w poszukiwaniu czegoś o morph to proszę o to link http://www.max-realms.com/modules/tutorials/morph.php jak skończe zamieszcze link to ruchomego kwiatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 29 Sierpień 2005 Share Napisano 29 Sierpień 2005 w morphie i tak będziesz musiał zaniować poszczególne wychyły a jak będziesz miał uvw na wierzchu to nie pomoże, przenieś uvw map poniżej meshsmoth i zrób colaps do uvw, potem zanimuj co chcesz przy włączonej opci preserve uvw map cały czas mowa o maxie 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janek2000 Napisano 2 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2005 hmm dzięki ale nawet machało się ok, ale mam inne pytanie bo pomyślałem że jeszcze by się przydała pod tym wszystkim trawka chce ją zrobić metodą scatter(niewiem czy dobry spelling)(najpierw morphing trawki a potem scatter chce mieć minimum 5 różnych kłowsów). Z tym że napotkałem na kolejny problem jak morphuje trawkę to ona mi się przemieszcza i za nic niewiem czemu w czym może być problem z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 3 Wrzesień 2005 Share Napisano 3 Wrzesień 2005 a po co morfujesz trawę? nie wystarczy bend? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się