Napisano 29 Sierpień 200519 l Witam :) Jak uzyskać efekt by cząsteczki były modelami ... tzn. podstawić do cząsteczki model liścia ... itp. :) ... wiem, że to kwestia pare kliknięć ... bo sam już to kiedyś zrobiłem analizując tutorial z kasiążki z bibloteki ... no ale wiedza mi się rozmyła :( ...
Napisano 29 Sierpień 200519 l sprobuj PArray, jako emiter ustaw ten obiekt co chcesz, a w opcjach Particle Type ustaw Object Fragments...
Napisano 29 Sierpień 200519 l Autor sprobuj PArray, jako emiter ustaw ten obiekt co chcesz, a w opcjach Particle Type ustaw Object Fragments... Raczej nie ... dla testu postawiłem sobie mały cylinder ... i zrobiłem jak powiedziałeś ... efekt jest taki, że cząsteczki w całości tworzą ten cylinder a gdy je rozprosze jest efekt rozpadnięcia sie cylindra ... ja chce coś innego: Model liścia ... każda cząsteczka jest takowym liściem w całości, a nie po kawałku ... chce sobie sypnąć z emitera na drogę strumieniem liści za pomocą cząsteczek ... tylko nie wiem jak się podstawiało model dla cząsteczki ... :( ... jeszcze raz ... jedna cząsteczka to model w całości, a nie fragment modelu! EDYCJA: MAM :P ... Jednak nie jest źle z moją pamięcia :P ... kluczem jest emiter PF Source ... klikamy na Patricle View i jesteśmy w domciu :)
Napisano 31 Sierpień 200519 l Autor to jako rodzaj wybierasz instanced geometry. Wiem wiem :) ... ja tylko nie wiedziałem jak się do tego zestawu opcji dobrać ... myślałem, że każdy emiter coś takiego ma (a może ma? Przynajmniej coś w tym stylu?) ... nie wiem czemy uparłem się na super spray ... wreszcie kłade PF Source i patrze, i widzie: Patricle View ... co to? - pytam się w myślach ... klikam ... i aż polaazłem sobie zrobić herbate z radości :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto