Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

Jak uzyskać efekt by cząsteczki były modelami ... tzn. podstawić do cząsteczki model liścia ... itp. :) ... wiem, że to kwestia pare kliknięć ... bo sam już to kiedyś zrobiłem analizując tutorial z kasiążki z bibloteki ... no ale wiedza mi się rozmyła :( ...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 856
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprobuj PArray, jako emiter ustaw ten obiekt co chcesz, a w opcjach Particle Type ustaw Object Fragments...

Napisano
  • Autor
sprobuj PArray, jako emiter ustaw ten obiekt co chcesz, a w opcjach Particle Type ustaw Object Fragments...

 

Raczej nie ... dla testu postawiłem sobie mały cylinder ... i zrobiłem jak powiedziałeś ... efekt jest taki, że cząsteczki w całości tworzą ten cylinder a gdy je rozprosze jest efekt rozpadnięcia sie cylindra ... ja chce coś innego:

 

 

 

Model liścia ... każda cząsteczka jest takowym liściem w całości, a nie po kawałku ... chce sobie sypnąć z emitera na drogę strumieniem liści za pomocą cząsteczek ... tylko nie wiem jak się podstawiało model dla cząsteczki ... :( ... jeszcze raz ... jedna cząsteczka to model w całości, a nie fragment modelu!

 

 

EDYCJA:

 

 

MAM :P ... Jednak nie jest źle z moją pamięcia :P ... kluczem jest emiter PF Source ... klikamy na Patricle View i jesteśmy w domciu :)

Napisano
  • Autor
to jako rodzaj wybierasz instanced geometry.

 

 

Wiem wiem :) ... ja tylko nie wiedziałem jak się do tego zestawu opcji dobrać ... myślałem, że każdy emiter coś takiego ma (a może ma? Przynajmniej coś w tym stylu?) ... nie wiem czemy uparłem się na super spray ... wreszcie kłade PF Source i patrze, i widzie: Patricle View ... co to? - pytam się w myślach ... klikam ... i aż polaazłem sobie zrobić herbate z radości :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności