Huter Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 Witam :) Zastanawiam się czy max daje możliwość zrobienia z obiektu (modelu) emiter światła ... przykładowo mam tunek w centrum którego jest bardzo długi cylinder ... można by nazwać to szklaną rurą w której płynie świecąca ciesz ... długi cylinder leci w głąb tunelu, aż nie widać gdzie sie kończy ... no i w nim jest świecąca ciesz ... przypominającą ... plazme? :P ... no i jak uzyskać oświetlenie? Czy można w maxiu zrobić tak by ten obiekt emitował światło? ... ten cylinder ... czy trzeba się bawić emiterami ... ja postawiłem lekki skylight i directa ustawionego w głąb tunelu ... w sumie nie wygląda źle, jak się jeszcze glow dodało ... no ale ta pracka zmusiła mnie do zadania tego pytania ...
hkropinski Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 jak na emiter światła to przypisz do objektu żarzący się materiał, i pod nim ustaw swiatło. radziłbym zapoznać się ze światłąmi vraya jeżeli masz możliwości, pozdr
Huter Napisano 2 Wrzesień 2005 Autor Napisano 2 Wrzesień 2005 "żarzący się materiał" - możesz rozwinąć ową myśl? Nie mam dostępu do Vreya bo Vrey mnie nie lubi i wersja free nie chce działać ... radzą mi format ... ale nie sformatuje poprawnie działającego systemu dla Vrey'a który po formacie i tak może nie działać ... mam dostęp do Scaline lub Mental Rey ...
Bacry Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 nie znam mentala, ale jeżeli chodzi o scanline to pozostaje ci tylko symulacja, czyli materiał z selfilumination plus światła zastępujące jasność obiektu. Był nawet gdzieś w sieci tutek o tym jak gość coś takiego symulował.
Mulczas Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 popróbuj z advanced lighting override material
SimeN Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 Moze taki efekt swiecacego obiektu cie zainteresuje? pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 zawsze możesz ustawić a rzędzie kilkazdziesiąt omni albo użyć light tracera lub radiosity
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się