Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

 

 

Zastanawiam się czy max daje możliwość zrobienia z obiektu (modelu) emiter światła ... przykładowo mam tunek w centrum którego jest bardzo długi cylinder ... można by nazwać to szklaną rurą w której płynie świecąca ciesz ... długi cylinder leci w głąb tunelu, aż nie widać gdzie sie kończy ... no i w nim jest świecąca ciesz ... przypominającą ... plazme? :P ... no i jak uzyskać oświetlenie? Czy można w maxiu zrobić tak by ten obiekt emitował światło? ... ten cylinder ... czy trzeba się bawić emiterami ... ja postawiłem lekki skylight i directa ustawionego w głąb tunelu ... w sumie nie wygląda źle, jak się jeszcze glow dodało ... no ale ta pracka zmusiła mnie do zadania tego pytania ...

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

"żarzący się materiał" - możesz rozwinąć ową myśl?

 

 

 

Nie mam dostępu do Vreya bo Vrey mnie nie lubi i wersja free nie chce działać ... radzą mi format ... ale nie sformatuje poprawnie działającego systemu dla Vrey'a który po formacie i tak może nie działać ... mam dostęp do Scaline lub Mental Rey ...

Napisano

nie znam mentala, ale jeżeli chodzi o scanline to pozostaje ci tylko symulacja, czyli materiał z selfilumination plus światła zastępujące jasność obiektu. Był nawet gdzieś w sieci tutek o tym jak gość coś takiego symulował.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności