Napisano 2 Wrzesień 200519 l Witam :) Zastanawiam się czy max daje możliwość zrobienia z obiektu (modelu) emiter światła ... przykładowo mam tunek w centrum którego jest bardzo długi cylinder ... można by nazwać to szklaną rurą w której płynie świecąca ciesz ... długi cylinder leci w głąb tunelu, aż nie widać gdzie sie kończy ... no i w nim jest świecąca ciesz ... przypominającą ... plazme? :P ... no i jak uzyskać oświetlenie? Czy można w maxiu zrobić tak by ten obiekt emitował światło? ... ten cylinder ... czy trzeba się bawić emiterami ... ja postawiłem lekki skylight i directa ustawionego w głąb tunelu ... w sumie nie wygląda źle, jak się jeszcze glow dodało ... no ale ta pracka zmusiła mnie do zadania tego pytania ...
Napisano 2 Wrzesień 200519 l jak na emiter światła to przypisz do objektu żarzący się materiał, i pod nim ustaw swiatło. radziłbym zapoznać się ze światłąmi vraya jeżeli masz możliwości, pozdr
Napisano 2 Wrzesień 200519 l Autor "żarzący się materiał" - możesz rozwinąć ową myśl? Nie mam dostępu do Vreya bo Vrey mnie nie lubi i wersja free nie chce działać ... radzą mi format ... ale nie sformatuje poprawnie działającego systemu dla Vrey'a który po formacie i tak może nie działać ... mam dostęp do Scaline lub Mental Rey ...
Napisano 2 Wrzesień 200519 l nie znam mentala, ale jeżeli chodzi o scanline to pozostaje ci tylko symulacja, czyli materiał z selfilumination plus światła zastępujące jasność obiektu. Był nawet gdzieś w sieci tutek o tym jak gość coś takiego symulował.
Napisano 3 Wrzesień 200519 l zawsze możesz ustawić a rzędzie kilkazdziesiąt omni albo użyć light tracera lub radiosity
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto