Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Niewiem czy był juz taki post czy nie, więc prosze nie krzyczeć na mnie !!

 

Jak zrobić szybę plastikową przez którą będzie przechodziło światło ?? nie chodzi mi tu o jakikolwiek materiał raytrace lub jakiś brazil-glass.

 

Tzn. Czy da się zrobić taki materiał półprzeźroczysty aby przechodziło przez niego światło. I nie chodzi tu o materiał typu glass

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W slocie refract ustawiasz raytrace i zmieniasz watrosc 100 na jakas mniejsza. Jesli Cie zle zrozumialem to, prosze, sprostuj :)

Napisano

Chodzi o coś takiego. To jest projekt łazienki i muszą tam być dwie kabiny z plastikowymi drzwiami (półprzeźroczyste). Jak zrobić materiał plastiku, aby światło przechodziło przez ten obiekt ?? Materiał który przypisałem drzwiom to: standard, opacity 40%, bump noise. Czy da się zrobić ten materiał plastiku, nie używając raytraca ??

 

Render to Brazil, Direct i Indirect Illumination są włączone. Światła to 3 omni.

 

 

glass_material.jpg

 

Napisano

[gafa] fakt cienie miałem ustawione jako Shadow Map !!

Zmieniłem je na Ray Traced Shadows i wszystko jest OK. WIELKIE DZIĘKI PABLO [piwo] [piwo] [piwo]

 

O to właśnie mi chodziło.

 

 

glass_material3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności