Kveldulv Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 Witam. Niewiem czy był juz taki post czy nie, więc prosze nie krzyczeć na mnie !! Jak zrobić szybę plastikową przez którą będzie przechodziło światło ?? nie chodzi mi tu o jakikolwiek materiał raytrace lub jakiś brazil-glass. Tzn. Czy da się zrobić taki materiał półprzeźroczysty aby przechodziło przez niego światło. I nie chodzi tu o materiał typu glass
Eko Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 W slocie refract ustawiasz raytrace i zmieniasz watrosc 100 na jakas mniejsza. Jesli Cie zle zrozumialem to, prosze, sprostuj :)
Kveldulv Napisano 1 Lipiec 2003 Autor Napisano 1 Lipiec 2003 Chodzi o coś takiego. To jest projekt łazienki i muszą tam być dwie kabiny z plastikowymi drzwiami (półprzeźroczyste). Jak zrobić materiał plastiku, aby światło przechodziło przez ten obiekt ?? Materiał który przypisałem drzwiom to: standard, opacity 40%, bump noise. Czy da się zrobić ten materiał plastiku, nie używając raytraca ?? Render to Brazil, Direct i Indirect Illumination są włączone. Światła to 3 omni.
robczan Napisano 5 Lipiec 2003 Napisano 5 Lipiec 2003 chodzi ci po porstu o material przepuszczajacy swiatlo ?
Pablo Napisano 5 Lipiec 2003 Napisano 5 Lipiec 2003 to nie wina materialu lecz oswietlenia...przy oswietleniu daj cienie jako Raytrace Shadows i po klopocie :)) pozdr
Kveldulv Napisano 6 Lipiec 2003 Autor Napisano 6 Lipiec 2003 [gafa] fakt cienie miałem ustawione jako Shadow Map !! Zmieniłem je na Ray Traced Shadows i wszystko jest OK. WIELKIE DZIĘKI PABLO [piwo] [piwo] [piwo] O to właśnie mi chodziło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się