Napisano 1 Lipiec 200321 l Witam. Niewiem czy był juz taki post czy nie, więc prosze nie krzyczeć na mnie !! Jak zrobić szybę plastikową przez którą będzie przechodziło światło ?? nie chodzi mi tu o jakikolwiek materiał raytrace lub jakiś brazil-glass. Tzn. Czy da się zrobić taki materiał półprzeźroczysty aby przechodziło przez niego światło. I nie chodzi tu o materiał typu glass
Napisano 1 Lipiec 200321 l W slocie refract ustawiasz raytrace i zmieniasz watrosc 100 na jakas mniejsza. Jesli Cie zle zrozumialem to, prosze, sprostuj :)
Napisano 1 Lipiec 200321 l Autor Chodzi o coś takiego. To jest projekt łazienki i muszą tam być dwie kabiny z plastikowymi drzwiami (półprzeźroczyste). Jak zrobić materiał plastiku, aby światło przechodziło przez ten obiekt ?? Materiał który przypisałem drzwiom to: standard, opacity 40%, bump noise. Czy da się zrobić ten materiał plastiku, nie używając raytraca ?? Render to Brazil, Direct i Indirect Illumination są włączone. Światła to 3 omni.
Napisano 5 Lipiec 200321 l to nie wina materialu lecz oswietlenia...przy oswietleniu daj cienie jako Raytrace Shadows i po klopocie :)) pozdr
Napisano 6 Lipiec 200321 l Autor [gafa] fakt cienie miałem ustawione jako Shadow Map !! Zmieniłem je na Ray Traced Shadows i wszystko jest OK. WIELKIE DZIĘKI PABLO [piwo] [piwo] [piwo] O to właśnie mi chodziło.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto