Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Niewiem czy był juz taki post czy nie, więc prosze nie krzyczeć na mnie !!

 

Jak zrobić szybę plastikową przez którą będzie przechodziło światło ?? nie chodzi mi tu o jakikolwiek materiał raytrace lub jakiś brazil-glass.

 

Tzn. Czy da się zrobić taki materiał półprzeźroczysty aby przechodziło przez niego światło. I nie chodzi tu o materiał typu glass

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W slocie refract ustawiasz raytrace i zmieniasz watrosc 100 na jakas mniejsza. Jesli Cie zle zrozumialem to, prosze, sprostuj :)

Napisano
  • Autor

Chodzi o coś takiego. To jest projekt łazienki i muszą tam być dwie kabiny z plastikowymi drzwiami (półprzeźroczyste). Jak zrobić materiał plastiku, aby światło przechodziło przez ten obiekt ?? Materiał który przypisałem drzwiom to: standard, opacity 40%, bump noise. Czy da się zrobić ten materiał plastiku, nie używając raytraca ??

 

Render to Brazil, Direct i Indirect Illumination są włączone. Światła to 3 omni.

 

 

glass_material.jpg

 

Napisano

to nie wina materialu lecz oswietlenia...przy oswietleniu daj cienie jako Raytrace Shadows i po klopocie :))

 

pozdr

Napisano
  • Autor

[gafa] fakt cienie miałem ustawione jako Shadow Map !!

Zmieniłem je na Ray Traced Shadows i wszystko jest OK. WIELKIE DZIĘKI PABLO [piwo] [piwo] [piwo]

 

O to właśnie mi chodziło.

 

 

glass_material3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności