Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zacząć modelować wychodząc z plane'a.

W 3D tak naprawdę wszystkie bryły są puste w środku - jeżeli usuniesz face'a z boxa czy innej bryły, to będziesz widział, że "w środku nic nie ma".

 

pozdr

Napisano

Przypuszcam, że dziura nie jest na wylot, tylko jest to po prostu backface cull. Max domyślnie nie rysuje wewnętrznych ścianek obiektu. Możesz temu zaradzić wyłaczając Backface Cull, w Properties obiektu, albo nadając mu materiał z zaznaczoną opcją 2-Sided.

Napisano

Te dziury IMO powstały na skutek usuięcie przez Ciebie kilku polygonów. Zaznacz jeden poligon klikając na niego LMB i wciśnij delete. Dziur nie będzie, wew. ścianki zobaczysz stosując się do porad mathix'a i siwy...'ego.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności