Mati_3D Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 ak robic puste modelJak zrobic model samochodu z pustym wnetrzem albo helikopter itd :)
Fr3d3k Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 hmm..a co ...robia Ci sie zapelnione wodą ?
piotrek Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Możesz zacząć modelować wychodząc z plane'a. W 3D tak naprawdę wszystkie bryły są puste w środku - jeżeli usuniesz face'a z boxa czy innej bryły, to będziesz widział, że "w środku nic nie ma". pozdr
Mati_3D Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Ale czasami jak usuwam face to na wylot sa dziury.
Mati_3D Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Bardzo prosze :) http://www.gorzow.mm.pl/~mati1988k/box.jpg
mathix Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Przypuszcam, że dziura nie jest na wylot, tylko jest to po prostu backface cull. Max domyślnie nie rysuje wewnętrznych ścianek obiektu. Możesz temu zaradzić wyłaczając Backface Cull, w Properties obiektu, albo nadając mu materiał z zaznaczoną opcją 2-Sided.
siwy Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 mozesz dac modyfikator shell (max 6,7). Podajesz wtedy grubość ściany obiektu
piotrek Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Te dziury IMO powstały na skutek usuięcie przez Ciebie kilku polygonów. Zaznacz jeden poligon klikając na niego LMB i wciśnij delete. Dziur nie będzie, wew. ścianki zobaczysz stosując się do porad mathix'a i siwy...'ego.
Mati_3D Napisano 12 Wrzesień 2005 Autor Napisano 12 Wrzesień 2005 Dzieki juz wszystko jest okej :) i ladnie dziala ;)
Rekomendowane odpowiedzi