Jump to content

Featured Replies

  • Replies 8
  • Views 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bardzo ladna ta altanka...texturki tez sa ladne...jedynie co bym dopracowal to dopasowanie do tla...tzn u Ciebie tlo jest barzdiej rozmazane niz same obiekty 3d...daltego tak to sie rzucza w oczy...popracuj nad ttym...

 

pozdr

  • Author

Mam problem z poteksturowaniem dachu - jest to bryla prosta zwezona u gory i nalozylem mapowanie typu box, ale to wszystko sie ladnie nie zweza tylko robia sie jakies takie glupawe schodki.

jak dla mnie to super [piwo]

jedno tlyko co IMO psuje wyglad sceny to tlo,na pierwsyzm planie widac ladne 3d itd., a dalej jest 2d i to strasznie wyraznie widac ,przez to caly obraz wyglada troche sztucznie...ale to jak powiedzialem...IMO

 

greetz[piwo]

z texturowaniem Ci nie pomoge, ale wydaje mi sie, ze w pokoiku jest troche za ciemno jak na taki sloneczny dzien

a nie lepiej mapowaznie cylindryczne?? lub po prostu plane z gory??

 

pozdr

jaki render? zastosowales HDRI? wypisz kilka paramentrow jakie uzyles bo wyglada to na serio swietnie..

  • Author

Renderowane Finalem bez HDRI, tylko GI.

2 swiatla - jeden spocik i jedno omni dopelniajace.

  • Author

Cylindryczne nie wychodzilo fajnie bo tez wystepowaly znieksztalcenia, natomiast plana z gory nie probowalem, ale sobie zobacze. Dzieki.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy