July 3, 200322 yr bardzo ladna ta altanka...texturki tez sa ladne...jedynie co bym dopracowal to dopasowanie do tla...tzn u Ciebie tlo jest barzdiej rozmazane niz same obiekty 3d...daltego tak to sie rzucza w oczy...popracuj nad ttym... pozdr
July 3, 200322 yr Author Mam problem z poteksturowaniem dachu - jest to bryla prosta zwezona u gory i nalozylem mapowanie typu box, ale to wszystko sie ladnie nie zweza tylko robia sie jakies takie glupawe schodki.
July 3, 200322 yr jak dla mnie to super [piwo] jedno tlyko co IMO psuje wyglad sceny to tlo,na pierwsyzm planie widac ladne 3d itd., a dalej jest 2d i to strasznie wyraznie widac ,przez to caly obraz wyglada troche sztucznie...ale to jak powiedzialem...IMO greetz[piwo]
July 3, 200322 yr z texturowaniem Ci nie pomoge, ale wydaje mi sie, ze w pokoiku jest troche za ciemno jak na taki sloneczny dzien
July 3, 200322 yr jaki render? zastosowales HDRI? wypisz kilka paramentrow jakie uzyles bo wyglada to na serio swietnie..
July 3, 200322 yr Author Renderowane Finalem bez HDRI, tylko GI. 2 swiatla - jeden spocik i jedno omni dopelniajace.
July 3, 200322 yr Author Cylindryczne nie wychodzilo fajnie bo tez wystepowaly znieksztalcenia, natomiast plana z gory nie probowalem, ale sobie zobacze. Dzieki.