Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ladna ta altanka...texturki tez sa ladne...jedynie co bym dopracowal to dopasowanie do tla...tzn u Ciebie tlo jest barzdiej rozmazane niz same obiekty 3d...daltego tak to sie rzucza w oczy...popracuj nad ttym...

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Mam problem z poteksturowaniem dachu - jest to bryla prosta zwezona u gory i nalozylem mapowanie typu box, ale to wszystko sie ladnie nie zweza tylko robia sie jakies takie glupawe schodki.

Napisano

jak dla mnie to super [piwo]

jedno tlyko co IMO psuje wyglad sceny to tlo,na pierwsyzm planie widac ladne 3d itd., a dalej jest 2d i to strasznie wyraznie widac ,przez to caly obraz wyglada troche sztucznie...ale to jak powiedzialem...IMO

 

greetz[piwo]

Napisano

z texturowaniem Ci nie pomoge, ale wydaje mi sie, ze w pokoiku jest troche za ciemno jak na taki sloneczny dzien

Napisano

a nie lepiej mapowaznie cylindryczne?? lub po prostu plane z gory??

 

pozdr

Napisano

jaki render? zastosowales HDRI? wypisz kilka paramentrow jakie uzyles bo wyglada to na serio swietnie..

Napisano
  • Autor

Renderowane Finalem bez HDRI, tylko GI.

2 swiatla - jeden spocik i jedno omni dopelniajace.

Napisano
  • Autor

Cylindryczne nie wychodzilo fajnie bo tez wystepowaly znieksztalcenia, natomiast plana z gory nie probowalem, ale sobie zobacze. Dzieki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności