Napisano 3 Lipiec 200321 l bardzo ladna ta altanka...texturki tez sa ladne...jedynie co bym dopracowal to dopasowanie do tla...tzn u Ciebie tlo jest barzdiej rozmazane niz same obiekty 3d...daltego tak to sie rzucza w oczy...popracuj nad ttym... pozdr
Napisano 3 Lipiec 200321 l Autor Mam problem z poteksturowaniem dachu - jest to bryla prosta zwezona u gory i nalozylem mapowanie typu box, ale to wszystko sie ladnie nie zweza tylko robia sie jakies takie glupawe schodki.
Napisano 3 Lipiec 200321 l jak dla mnie to super [piwo] jedno tlyko co IMO psuje wyglad sceny to tlo,na pierwsyzm planie widac ladne 3d itd., a dalej jest 2d i to strasznie wyraznie widac ,przez to caly obraz wyglada troche sztucznie...ale to jak powiedzialem...IMO greetz[piwo]
Napisano 3 Lipiec 200321 l z texturowaniem Ci nie pomoge, ale wydaje mi sie, ze w pokoiku jest troche za ciemno jak na taki sloneczny dzien
Napisano 3 Lipiec 200321 l jaki render? zastosowales HDRI? wypisz kilka paramentrow jakie uzyles bo wyglada to na serio swietnie..
Napisano 3 Lipiec 200321 l Autor Renderowane Finalem bez HDRI, tylko GI. 2 swiatla - jeden spocik i jedno omni dopelniajace.
Napisano 3 Lipiec 200321 l Autor Cylindryczne nie wychodzilo fajnie bo tez wystepowaly znieksztalcenia, natomiast plana z gory nie probowalem, ale sobie zobacze. Dzieki.