Napisano 15 Wrzesień 200519 l Witam. Zajmuje sie grafika 2d a teraz chcialbym rozpoczac przygode z 3d. Mam dostep do 3ds max 7 a pytanie brzmi w jaka ksiazke sie zaopatrzyc? Wydawnictwo helion ma w swoich zbiorach ciekawe ksiazki ale traktuja one o starszych wersjach programu. Jak wielkie roznice sa miedzy wersja 5, 6, 7 i czy warto zaopatrywac sie w tej sytuacji w starsza ksiazke? Pozdrawiam.
Napisano 15 Wrzesień 200519 l A jak bardzo sie roznia poprzednie wersje 3ds od obecnej?? Chodzi mi o to czy warto zaopatrywac sie w ksiazke opisujaca np wersje 5??
Napisano 15 Wrzesień 200519 l Proponuje zamknac watek, ten temat byl juz walkowany dziesiatki razy. Poszukaj moze najpierw na forum, a potem pytaj. P.S. 3ds max 5. Projekty i rozwiazania, wyd. Helion
Napisano 15 Wrzesień 200519 l lepiej bys te 30 zloty przeznaczyl na kino z kolezanka ew zaprosil bys ja na lody albo oddal biednym zamiast wspomagac wydawnictwa ktore walkuja caly czas te same nedzny tytuly ktore nic nie ucza. Wejdz na max3d.pl kliknij w dzial tutoriale troche samozaparcia ziomek i jedziesz robisz wszystko pokoleji i masz opanowane podstawy maxa i zaczynasz dalej kombinowac samemu szukasz vidoetutoriali itp Ksiazke bym Ci polecil w ostatecznosci osobiscie mam jedna i lubie ja czytac jak zasnac nie moge ;) Jedyna ksiazka jaka mi sie przydala to "anatomia dla artystow" najswiezsze wydanie. pozdrawiam i do tutoriali odsylam
Napisano 15 Wrzesień 200519 l A ja jednak polecam książkę. Tam jest troszkę więcej komentarzy i rad, niż w tutkach. Poza tym łatwiej kika stron przewertować, żeby sobie coś przypomnieć, niż na nowo szukać tutka w sieci, albo go przewijać w poszukiwaniu jednej opcji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto