kap00ch Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 Powrot z urlopu, czas bylo sie wziac do roboty :] Ponizej efekty standardowego gameartowego treningu :] Mam nadzieje ze po ostatnim modelu trzymam poziom. Czekam na c&c ps. dodam jeszcze ze pracke cechuje moja upierdliwa dbalosc o mala ilosc faceow :P a normal wypalany z 350k trisow. poza tym ten prop jest testem przed...czyms wiekszym :] (wszystkie dane powinny byc na jpgach, o ile o niczym nie zapomnialem:P) pozdro kap00ch
Kakrotto13 Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 Fajna tylko ze jakos nie wydaje sie by miala 700 trisow ;) Jedyne do czego bym sie mogl doczepic to zbyt jasny kolor kosci badz zbyt ciemny czaszek ;) , poprostu tak troche nie pasuja do siebie kolorystyczne :) poza tym good job
KLICEK Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 oj fajno fajno tylko nie wiem dlaczego czaszki sa ciemniejsze od raszty moim zdaniem powinny byc bielsze wlasnie od tarczy :)
kap00ch Napisano 17 Wrzesień 2005 Autor Napisano 17 Wrzesień 2005 >z kolorem czaszek to bylo akurat zamierzone :] jakos taka ochota mnie naszla na odciecie kolorystyczne czaszek, widac pomysl kontrowersyjny :] ale zawsze mozna nieco suwaczkiem ruszyc pod PSem i bedzie kazdemu pasic:P >co do trisow to racja nie jest ich 700 tylko 708 :P i nie wiem czy zarzut jest "widac za malo " czy "widac za duzo" ?
LISEK Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 tarcza wyglada jak z plastiku, kolor czaszek moglby znalezc sie rowniez na tarczy... Pozdrawiam
Tores Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 Podoba mi się pomysł i wykonanie ale, że zawsze muszę wrzucić swoje 3 grosze to chciałem powiedzieć, że dobrze robisz stosując taką małą ilość tisów ale czy nie warto też robić mniejszych tekstur? W końcu to one chyba najbardziej obciążają procesor i pamięć a tu aż 2x1024x1024 na zwykłą tarczę. Wiem, że robisz to tylko dla treningu ale jak się przyzwyczaimy do takich wielkości to ciężej nam będzie z małej tekstury wydobyś wszystkie szczegóły. Trzeba się zastanowić ile dany obiekt będzie zajmował na ekranie powierzchni i do tego się mniej więcej dostosować bo inaczej rozmyje twoją teksturę przy niewielkim oddaleniu i nie bedzie widać jej detali. Nie dawałbym też zbyt kontarastowego tła pod teksturami. Ogólnie wrażenie duże ale byłoby większe gdybyś zrobił mniejsze tekstury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się