sloneczny_karuch Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 jak sie stosuje alpha channel do teksturek??? probowalem nauczyc sie z tutejszego tutka ale mi cos nie wyszlo:P pod jaka zakladka w maps sie go zamieszcza i potem pod jaka opcja(bitmap...itd)???
Gotham Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Jak obrazek ma alphę to w bitmap zmieniasz tylko "mono channel output" na alpha. A sama alpha to po prostu kolejny kanał(y) obok RGB. Nie ma tego czasem w FAQ?
sloneczny_karuch Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 diffuse\bitmap\zdjecie_alpha enter. W mono channel output nie da sie zmienic na alpha;/ . A tak jeszcze do przodu..to jak pozniej w moje czarne miejsca z mapy alpha wstawie inna mapke(bo o to w koncu chodzi:)??? ps. co to FAQ? :P (mowie serio):P
Gotham Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Skoro opcja jest nie aktywna to obrazek nie ma dodatkowego kanału.... Jeśli dobrze cię zrozumiałem to materiał zmień na blend, tą teksturę (którą uważasz za alphe) wrzuć do maski a do tych 2 pozostałych kanałów rzeczy które chcesz aby się się przenikały względem tej "alphy".
Shogun 3D Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 (F)requently (A)sked (Q)uestions. Jak ktoś tyle pyta i pyta i pyta ciągle o to samo, to w końcu słyszy Fuc... euch... słyszy... FAQ! :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się