Napisano 20 Wrzesień 200519 l jak sie stosuje alpha channel do teksturek??? probowalem nauczyc sie z tutejszego tutka ale mi cos nie wyszlo:P pod jaka zakladka w maps sie go zamieszcza i potem pod jaka opcja(bitmap...itd)???
Napisano 20 Wrzesień 200519 l Jak obrazek ma alphę to w bitmap zmieniasz tylko "mono channel output" na alpha. A sama alpha to po prostu kolejny kanał(y) obok RGB. Nie ma tego czasem w FAQ?
Napisano 20 Wrzesień 200519 l Autor diffuse\bitmap\zdjecie_alpha enter. W mono channel output nie da sie zmienic na alpha;/ . A tak jeszcze do przodu..to jak pozniej w moje czarne miejsca z mapy alpha wstawie inna mapke(bo o to w koncu chodzi:)??? ps. co to FAQ? :P (mowie serio):P
Napisano 20 Wrzesień 200519 l Skoro opcja jest nie aktywna to obrazek nie ma dodatkowego kanału.... Jeśli dobrze cię zrozumiałem to materiał zmień na blend, tą teksturę (którą uważasz za alphe) wrzuć do maski a do tych 2 pozostałych kanałów rzeczy które chcesz aby się się przenikały względem tej "alphy".
Napisano 20 Wrzesień 200519 l (F)requently (A)sked (Q)uestions. Jak ktoś tyle pyta i pyta i pyta ciągle o to samo, to w końcu słyszy Fuc... euch... słyszy... FAQ! :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto