Napisano 26 Wrzesień 200519 l witam, jeszcze nigdy nie robiłem nic low poly więc mam do was pare pytanek. - ile tak mniej wiecej poly powoniem mieć model postaci ? ( taki przeciętny ) - w jakiej rozdzielczości robić mapy i texturki ? - znacie jakieś grupy tworzący jakąś gre albo coś podobnego ? :> ( oprócz burżuazji :)
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Ilosc poly zalezy do jakiego typu gry to ma byc o chyba oczywiste ze w FPS bedzie wiecej niz w RTS :) z texturami to samo :) grupy no to oprucz wymienionej przez ciebie Burzuazji : http://www.aazero.com http://www.kemi-ambaron.tk
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Polycount zależy od wielu rzeczy - na jaki sprzęt ma być gra, jaki silnik ma ją napędzać i jaki to rodzaj gry. Jeżeli chcesz stworzyć 'growe' portfolio to IMO najlepiej jest stworzyć kilka postaci z każdej 'dziedziny', ale zgodnych z dzisiejszymi trendami - czyli duży polycount + normal/specular/diffuse - oczywiście textury w 'starym stylu' też dobrze umieć przygotować. Przeciętny polycoun w FPS'ach w tej chwili sięga od ok 3-4tysiąca trójkątów do nawet 10-12 tysięcy na postać. Do tego taka postać może być zamapowana na texturze nawet 2048x2048 pixeli. Oczywiście nie jest to wiążące, jest zapotrzebowanie na postaci 1 - 1,5k z texturami 512x512. Wszysto zależy do czego taka postać jest tworzona. Z teamów to jeszcze Sigonyth grupy New Desert jest wart zauważenia. Jest teamów trochę więcej oczywiście, niestety z małymi wyjątkami wszystko kończy się na chęciach.
Napisano 27 Wrzesień 200519 l a konkretnie to : 3000 tri, oraz texturka 1024. modyfikuj to wg. wielkosci modelu oraz jego "waznosci". nie zapominaj, ze trzeba rozgraniczyc np. teren od postaci, czy przyrode, kazda z tych czesci, ktore skladaja sie na gre, traktuje sie troche inaczej. pozdr. ps. empeck> nie sadze zeby ten jegomosc dysponowal az tak wydajnym enginem. ps2.wizz> pokaz swoje prace a grupy same sie zglosza.
Napisano 27 Wrzesień 200519 l http://art.webesteem.pl/4/3dgry.php http://art.webesteem.pl/5/3dswiaty.php moze się przyda
Napisano 27 Wrzesień 200519 l Kurt - czytaj ze zrozumieniem: Jeżeli chcesz stworzyć 'growe' portfolio to IMO najlepiej jest stworzyć kilka postaci z każdej 'dziedziny', ale zgodnych z dzisiejszymi trendami Mówię o PORTFOLIO, nie o grze. Jeżeli chce robić grę to polycount powinien wziąć z dokumentacji engine'u, bądź od swojego prowadzącego projekt/programisty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto