wizz Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 witam, jeszcze nigdy nie robiłem nic low poly więc mam do was pare pytanek. - ile tak mniej wiecej poly powoniem mieć model postaci ? ( taki przeciętny ) - w jakiej rozdzielczości robić mapy i texturki ? - znacie jakieś grupy tworzący jakąś gre albo coś podobnego ? :> ( oprócz burżuazji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakrotto13 Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 Ilosc poly zalezy do jakiego typu gry to ma byc o chyba oczywiste ze w FPS bedzie wiecej niz w RTS :) z texturami to samo :) grupy no to oprucz wymienionej przez ciebie Burzuazji : http://www.aazero.com http://www.kemi-ambaron.tk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 26 Wrzesień 2005 Share Napisano 26 Wrzesień 2005 Polycount zależy od wielu rzeczy - na jaki sprzęt ma być gra, jaki silnik ma ją napędzać i jaki to rodzaj gry. Jeżeli chcesz stworzyć 'growe' portfolio to IMO najlepiej jest stworzyć kilka postaci z każdej 'dziedziny', ale zgodnych z dzisiejszymi trendami - czyli duży polycount + normal/specular/diffuse - oczywiście textury w 'starym stylu' też dobrze umieć przygotować. Przeciętny polycoun w FPS'ach w tej chwili sięga od ok 3-4tysiąca trójkątów do nawet 10-12 tysięcy na postać. Do tego taka postać może być zamapowana na texturze nawet 2048x2048 pixeli. Oczywiście nie jest to wiążące, jest zapotrzebowanie na postaci 1 - 1,5k z texturami 512x512. Wszysto zależy do czego taka postać jest tworzona. Z teamów to jeszcze Sigonyth grupy New Desert jest wart zauważenia. Jest teamów trochę więcej oczywiście, niestety z małymi wyjątkami wszystko kończy się na chęciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 27 Wrzesień 2005 Share Napisano 27 Wrzesień 2005 a konkretnie to : 3000 tri, oraz texturka 1024. modyfikuj to wg. wielkosci modelu oraz jego "waznosci". nie zapominaj, ze trzeba rozgraniczyc np. teren od postaci, czy przyrode, kazda z tych czesci, ktore skladaja sie na gre, traktuje sie troche inaczej. pozdr. ps. empeck> nie sadze zeby ten jegomosc dysponowal az tak wydajnym enginem. ps2.wizz> pokaz swoje prace a grupy same sie zglosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 27 Wrzesień 2005 Share Napisano 27 Wrzesień 2005 http://art.webesteem.pl/4/3dgry.php http://art.webesteem.pl/5/3dswiaty.php moze się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Wrzesień 2005 Share Napisano 27 Wrzesień 2005 Kurt - czytaj ze zrozumieniem: Jeżeli chcesz stworzyć 'growe' portfolio to IMO najlepiej jest stworzyć kilka postaci z każdej 'dziedziny', ale zgodnych z dzisiejszymi trendami Mówię o PORTFOLIO, nie o grze. Jeżeli chce robić grę to polycount powinien wziąć z dokumentacji engine'u, bądź od swojego prowadzącego projekt/programisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 28 Wrzesień 2005 Share Napisano 28 Wrzesień 2005 spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się