Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

co do CS to jest on gówniany - w ogóle nawet do tego łap nie będę przykładał -> najwyżej sobie skrypcik konwertujący zrobię jak ktoś się na nim będzie opierał i coś fajnego wymodzi, zwykłe kosteczki standardowe wystarczą

 

co do modelików to ja się tym nie martwię - ja tam piszę gierkę i wrzucam swoje modeliki z 3dsmaxa tak jak lecą - nie bawię się w low-poly bo za dużo czasu bym tracił na takie pierdoły, a oto efekty:

 

 

dyna_screen1.jpg

 

Poza tym kodzić umiem spoko i się nie boję High-poly, gierka jaka by nie była - to jej koncepcja pochodzi sprzed 3-4 lat, przy takim rozwoju kompów to ja się spokojnie mogę nie przejmować tym, że coś czegoś nie uciągnie - jak mnie ktoś zwerbuje to i tak będę siedział nad projektami, które powstaną za parę latek

 

A wracając do temaciku, to ten screenik co wrzuciłem to z mojej nowej gierki DYNABLASTER, a tu dołączam spis dostępnych items\'ów do zebrania:

 

 

dyna_all_cubes.jpg

 

 

heh i co wy na to ?

 

pozdrowienia

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No nie wiem - nasze obiekty składają się z jednej siatki (same postacie).

 

Patrząc na obrazki wyżej widzę, że używasz meshmooth - a co będzie jeśli na ekranie ukaże się z 15 takich postaci??

 

Giorgione

Napisano

No niewiem niby to to high poly, a jakościowo postać jest IMHO gorsza od wielu lowpoly. Podstawa to chyba dobry zamysł, high czy low poly to drugorzędna sprawa. Zamysł postaci o tak niskim pozimie skomplikowania spokojnie mozesz zamknąc w 1000, gora 1500 poly, oczywiscie nie wszystko bedzie takie gladziutkie, ale w koncu to ma byc gra. A jezeli juz chcesz robic high poly to wysil sie bardziej bo sory ale konczyny z nieedytowanych cylindrów i stopy z boxów to troche biednie wygląda...

 

Po drugie twierdzenie, że po co cokolwiek optymalizować jeżeli za kilka lat na srednim sprzecie to pojdzie, jest co najmniej niespecjalnie madre. Przypatrz sie dzisiejszym grom np. takie GTA3 i wszedzie walajace sie, bezsensowne gazety spowalniajace gre nawet na kompach rzedu PIV 1,7...

 

Nie bierz tego jakos specjalnie do siebie, poprostu pisze to co mysle...

Napisano

hmm no wiecie, to mój drugi tutaj post, ten jest trzeci [mruga] - kwestia jest taka, że ze mnie to tylko dobry programista jest, a nie grafik, więc wiadomo, że to kiepściuchnie wygląda, prawda - ale powiem wam, że od strony programistycznej to cały engine chodzi gładziutko - 15 postaci no problem :) naprawdę...

 

hehe ale kodzić w c spoko, z tym mi lepiej idzie - co do światełka to właśnie nad tym pracuję bo to standardowe w OPENGL\'u, a teraz dłubię coś lepszego....

 

bardzo lubię KOMENTARZE dlatego, że jeśli są to znaczy, że jest jakieś zainteresowanie, hmm nie przeczę - ten gościu jest kiepski nie znam jeszcze wielu technik

 

hmm może mi coś podpowiecie:

 

- jak ogólnie zaczynać dłubanie jakiegoś modeliku w 3dsmaxie jeśli nie z podstawowych bryłek ?

 

 

- druga sprawa to jak zrobić, by w renderze kolorki i takie światło ?

 

 

 

2.jpg

 

powiedzcie jak coś takiego można uzyskać i jakie Plugin\'y warto ściągnąć do Maxa 5.1 jeśli mam tylko CS\'a

 

Jestem otwarty na wszelkiego rodzaju propozycje - jeśli ktoś chce może cos skrobnąć z 3dsmaxie

 

Rady są jak najbardziej na miejscu :)

 

robię gierkę w 3D i dotyczy ona starego DYNABLASTERA !!

 

pozdrowienia

Napisano

hmm dzięki :)

 

aha, ja zazwyczaj modeluję biorąc bryłkę i \"extrudami\", można też spline\'ami , a czy da radę jakoś inaczej?

 

jakoś przyzwoicie da się siatkę punkt po punkcie zrobić tak jak w milkshapie?

 

 

 

może coś skrobniecie w ramach pomocy :)

Napisano

ej no spoko, mam juz Brazila, zaraz wrzuce meshtools\'a

 

 

podajcie mi mniej więcej co trza ustawić w Brazilu dla mniej więcej takiego efektu jak te chwytaki

 

na razie uzyskałem cos takiego, ale to jeszcze daaaleekoo

 

 

 

brazil.jpg

 

 

pozdrawiam

 

Napisano

ej dzięki już dolazłem jak to zrobić

 

brazil2.jpg

 

hehe

 

 

pozostało mi tylko zainstalowanie meshtools\'a no i kupa pracy z przyswajaniem 3dsmaxa

 

:D

 

pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności