Viger Napisano 7 Lipiec 2003 Napisano 7 Lipiec 2003 co do CS to jest on gówniany - w ogóle nawet do tego łap nie będę przykładał -> najwyżej sobie skrypcik konwertujący zrobię jak ktoś się na nim będzie opierał i coś fajnego wymodzi, zwykłe kosteczki standardowe wystarczą co do modelików to ja się tym nie martwię - ja tam piszę gierkę i wrzucam swoje modeliki z 3dsmaxa tak jak lecą - nie bawię się w low-poly bo za dużo czasu bym tracił na takie pierdoły, a oto efekty: Poza tym kodzić umiem spoko i się nie boję High-poly, gierka jaka by nie była - to jej koncepcja pochodzi sprzed 3-4 lat, przy takim rozwoju kompów to ja się spokojnie mogę nie przejmować tym, że coś czegoś nie uciągnie - jak mnie ktoś zwerbuje to i tak będę siedział nad projektami, które powstaną za parę latek A wracając do temaciku, to ten screenik co wrzuciłem to z mojej nowej gierki DYNABLASTER, a tu dołączam spis dostępnych items\'ów do zebrania: heh i co wy na to ? pozdrowienia
giorgione Napisano 8 Lipiec 2003 Napisano 8 Lipiec 2003 No nie wiem - nasze obiekty składają się z jednej siatki (same postacie). Patrząc na obrazki wyżej widzę, że używasz meshmooth - a co będzie jeśli na ekranie ukaże się z 15 takich postaci?? Giorgione
felav Napisano 8 Lipiec 2003 Napisano 8 Lipiec 2003 No niewiem niby to to high poly, a jakościowo postać jest IMHO gorsza od wielu lowpoly. Podstawa to chyba dobry zamysł, high czy low poly to drugorzędna sprawa. Zamysł postaci o tak niskim pozimie skomplikowania spokojnie mozesz zamknąc w 1000, gora 1500 poly, oczywiscie nie wszystko bedzie takie gladziutkie, ale w koncu to ma byc gra. A jezeli juz chcesz robic high poly to wysil sie bardziej bo sory ale konczyny z nieedytowanych cylindrów i stopy z boxów to troche biednie wygląda... Po drugie twierdzenie, że po co cokolwiek optymalizować jeżeli za kilka lat na srednim sprzecie to pojdzie, jest co najmniej niespecjalnie madre. Przypatrz sie dzisiejszym grom np. takie GTA3 i wszedzie walajace sie, bezsensowne gazety spowalniajace gre nawet na kompach rzedu PIV 1,7... Nie bierz tego jakos specjalnie do siebie, poprostu pisze to co mysle...
Gotham Napisano 8 Lipiec 2003 Napisano 8 Lipiec 2003 Rozdzieliłem wątek, bo moim zdaniem zacząłeś nowy. Hmmm... Mi osobiście się nie podoba grafika w tej grze... Ile to ma ścianek?
Petrik Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 gdyby nie ten brak antyaliasingu powidzialbym ze to render (kiepski ) z maxa
Viger Napisano 10 Lipiec 2003 Autor Napisano 10 Lipiec 2003 hmm no wiecie, to mój drugi tutaj post, ten jest trzeci [mruga] - kwestia jest taka, że ze mnie to tylko dobry programista jest, a nie grafik, więc wiadomo, że to kiepściuchnie wygląda, prawda - ale powiem wam, że od strony programistycznej to cały engine chodzi gładziutko - 15 postaci no problem :) naprawdę... hehe ale kodzić w c spoko, z tym mi lepiej idzie - co do światełka to właśnie nad tym pracuję bo to standardowe w OPENGL\'u, a teraz dłubię coś lepszego.... bardzo lubię KOMENTARZE dlatego, że jeśli są to znaczy, że jest jakieś zainteresowanie, hmm nie przeczę - ten gościu jest kiepski nie znam jeszcze wielu technik hmm może mi coś podpowiecie: - jak ogólnie zaczynać dłubanie jakiegoś modeliku w 3dsmaxie jeśli nie z podstawowych bryłek ? - druga sprawa to jak zrobić, by w renderze kolorki i takie światło ? powiedzcie jak coś takiego można uzyskać i jakie Plugin\'y warto ściągnąć do Maxa 5.1 jeśli mam tylko CS\'a Jestem otwarty na wszelkiego rodzaju propozycje - jeśli ktoś chce może cos skrobnąć z 3dsmaxie Rady są jak najbardziej na miejscu :) robię gierkę w 3D i dotyczy ona starego DYNABLASTERA !! pozdrowienia
giorgione Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 ten renderek to z brazila!!:D:D:D Giorgione
Viger Napisano 10 Lipiec 2003 Autor Napisano 10 Lipiec 2003 hmm dzięki :) aha, ja zazwyczaj modeluję biorąc bryłkę i \"extrudami\", można też spline\'ami , a czy da radę jakoś inaczej? jakoś przyzwoicie da się siatkę punkt po punkcie zrobić tak jak w milkshapie? może coś skrobniecie w ramach pomocy :)
Petrik Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 naturalnie ze sie da zainstaluj sobie skrypt meshtools zeby bylo latwiej. ja modeluje vertex po vertexie ( czasem extrude ). http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=4501 - moje modele
Viger Napisano 10 Lipiec 2003 Autor Napisano 10 Lipiec 2003 ej no spoko, mam juz Brazila, zaraz wrzuce meshtools\'a podajcie mi mniej więcej co trza ustawić w Brazilu dla mniej więcej takiego efektu jak te chwytaki na razie uzyskałem cos takiego, ale to jeszcze daaaleekoo pozdrawiam
Viger Napisano 10 Lipiec 2003 Autor Napisano 10 Lipiec 2003 ej dzięki już dolazłem jak to zrobić hehe pozostało mi tylko zainstalowanie meshtools\'a no i kupa pracy z przyswajaniem 3dsmaxa :D pozdrowienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się