Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sprawa dotyczy modelowania. Mam problem z wytłaczniem krawędzi.Jak wytłoczyć wybraną krawędź,tzn.utworzyć kolejną powierzchnię? I przy okazji jak uzyskuje się półprzeźroczystość obiektów? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaznaczasz daną krawędź > trzymasz shift > przeciągasz krawedź i powstaje Ci nowy poligon :D

 

Co do przeźroczystości to można to rozwiązac texturą, albo hmmm gdzies w preferencjach obiektu to jest, jak mi się skończy liczyć renderek to wyedytuje posta...

Napisano

Do wytłaczania używa się narzędzia extrude z menu obiektu editable poly.

Co do półprzezroczystosci, to musisz stworzyć materiał o parameterze opacity wynoszącym 50%. następnie nadajesz ten materiał obiektowi, da to idealną PÓŁprzezroczystość tegoż obiektu. :)

EDIT: można też z shiftem, ale przy narzędziu extrude masz mozliwośc kontroli wysokosci wytłoczenia poprzez wspólrzędne numeryczne.

Napisano

prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-throught, a jak dla materiału żeby renderowało przeźroczysty to musisz shaderem zależy jeszcze czym renderujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności