Krystian Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Sprawa dotyczy modelowania. Mam problem z wytłaczniem krawędzi.Jak wytłoczyć wybraną krawędź,tzn.utworzyć kolejną powierzchnię? I przy okazji jak uzyskuje się półprzeźroczystość obiektów? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
MaGuu Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Zaznaczasz daną krawędź > trzymasz shift > przeciągasz krawedź i powstaje Ci nowy poligon :D Co do przeźroczystości to można to rozwiązac texturą, albo hmmm gdzies w preferencjach obiektu to jest, jak mi się skończy liczyć renderek to wyedytuje posta...
Shogun 3D Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Do wytłaczania używa się narzędzia extrude z menu obiektu editable poly. Co do półprzezroczystosci, to musisz stworzyć materiał o parameterze opacity wynoszącym 50%. następnie nadajesz ten materiał obiektowi, da to idealną PÓŁprzezroczystość tegoż obiektu. :) EDIT: można też z shiftem, ale przy narzędziu extrude masz mozliwośc kontroli wysokosci wytłoczenia poprzez wspólrzędne numeryczne.
Hindus Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-throught, a jak dla materiału żeby renderowało przeźroczysty to musisz shaderem zależy jeszcze czym renderujesz.
_michal Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-through Alt+X ........(10 znaków)........
Krystian Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Serdeczne dzięki wszystkim.O to mi chodziło. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się