Napisano 3 Październik 200519 l Sprawa dotyczy modelowania. Mam problem z wytłaczniem krawędzi.Jak wytłoczyć wybraną krawędź,tzn.utworzyć kolejną powierzchnię? I przy okazji jak uzyskuje się półprzeźroczystość obiektów? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
Napisano 3 Październik 200519 l Zaznaczasz daną krawędź > trzymasz shift > przeciągasz krawedź i powstaje Ci nowy poligon :D Co do przeźroczystości to można to rozwiązac texturą, albo hmmm gdzies w preferencjach obiektu to jest, jak mi się skończy liczyć renderek to wyedytuje posta...
Napisano 3 Październik 200519 l Do wytłaczania używa się narzędzia extrude z menu obiektu editable poly. Co do półprzezroczystosci, to musisz stworzyć materiał o parameterze opacity wynoszącym 50%. następnie nadajesz ten materiał obiektowi, da to idealną PÓŁprzezroczystość tegoż obiektu. :) EDIT: można też z shiftem, ale przy narzędziu extrude masz mozliwośc kontroli wysokosci wytłoczenia poprzez wspólrzędne numeryczne.
Napisano 3 Październik 200519 l prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-throught, a jak dla materiału żeby renderowało przeźroczysty to musisz shaderem zależy jeszcze czym renderujesz.
Napisano 3 Październik 200519 l prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-through Alt+X ........(10 znaków)........
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto