Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sprawa dotyczy modelowania. Mam problem z wytłaczniem krawędzi.Jak wytłoczyć wybraną krawędź,tzn.utworzyć kolejną powierzchnię? I przy okazji jak uzyskuje się półprzeźroczystość obiektów? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaznaczasz daną krawędź > trzymasz shift > przeciągasz krawedź i powstaje Ci nowy poligon :D

 

Co do przeźroczystości to można to rozwiązac texturą, albo hmmm gdzies w preferencjach obiektu to jest, jak mi się skończy liczyć renderek to wyedytuje posta...

Napisano

Do wytłaczania używa się narzędzia extrude z menu obiektu editable poly.

Co do półprzezroczystosci, to musisz stworzyć materiał o parameterze opacity wynoszącym 50%. następnie nadajesz ten materiał obiektowi, da to idealną PÓŁprzezroczystość tegoż obiektu. :)

EDIT: można też z shiftem, ale przy narzędziu extrude masz mozliwośc kontroli wysokosci wytłoczenia poprzez wspólrzędne numeryczne.

Napisano

prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-throught, a jak dla materiału żeby renderowało przeźroczysty to musisz shaderem zależy jeszcze czym renderujesz.

Napisano
prawym klawiszem myszki na obiekcie -> propoerties -> see-through

 

Alt+X

 

........(10 znaków)........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności