czapka28 Napisano 10 Październik 2005 Share Napisano 10 Październik 2005 Na jednym z waszych tutoriali (modelowanie czołgu) trzeba zrobić taką jajowatą linię. Później muszę ją przenieść w bok, ale tak, żeby rozciągała się wszeż. Potem mam ją pogróbić. Tylko nie wiem jak. Mam 3ds max 7. Kto mi pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 10 Październik 2005 Share Napisano 10 Październik 2005 może jakiś cyctat z tutoriala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapka28 Napisano 10 Październik 2005 Autor Share Napisano 10 Październik 2005 Cytat: "Wstaw na scenę LINE i wymodeluj ją dążąc do takiego kształtu (patrz zdjęcie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 10 Październik 2005 Share Napisano 10 Październik 2005 ja bym to zrobił najpierw modyfikatorem extrude, potem shell a na końcu przekonwertował do editable poly :) A tak wogóle to do obrazków masz znaczniki "" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapka28 Napisano 10 Październik 2005 Autor Share Napisano 10 Październik 2005 Fajnie, dzięki, ale z tym SHELL'em, to dałem mu Inner Amount, i ja bym chciał, żeby mi to dziure zrobiło, a nie jeszcze wystawało z tego "jaja". Chciałem dziure zrobić boleanem, ale tego "jaja" nie bardzo da się zmniejszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi