Skocz do zawartości

Problem - wyswietlanie tekstur proceduralnych a viewport


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie bijcie , ale przeszukalem forum i znalazlem odpowiedz tylko jesli chodzi o bitmapy itp.

Problem mam nastepujacy.

Material standard maxa, w kanale diffuse tekstura typu noise/perlin marble.

Nie moge rozgryzc dlaczego po wlaczeniu jej widoku w viewporcie (show map in viewport) jest ona diametralnie inna po wyrenderowaniu od tej ktora Max pokazuje w oknie. Probowalem rozne ustawienia UVW Map ale bez rezultatu.

Ponizej screen z przykladem (obiekt bez UVW).

 

procpost5fv.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

bodajze dlatego ze to jest tekstura w stylu bitmap a liczona wzorem geometrycznym,

druga mozliwosc to ze masz nienadany uvw map

trzecia: wyglada jakbys tilling dal za duzy

 

a ta tekstura chyba nazywa sie proceduralna

Napisano

z uvw map efekty podobne , tillingu niema bo niema uvw (w materiale tez nie)

a ze proceduralna to wiem :]

hmm, musie sie to jakos prosto dac zrobic bo potrzebuje uzyc takiego rodzaju materialu na tlo a manipulowanie nim w ciemno to koszmar.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności