Napisano 13 Październik 200519 l Nie bijcie , ale przeszukalem forum i znalazlem odpowiedz tylko jesli chodzi o bitmapy itp. Problem mam nastepujacy. Material standard maxa, w kanale diffuse tekstura typu noise/perlin marble. Nie moge rozgryzc dlaczego po wlaczeniu jej widoku w viewporcie (show map in viewport) jest ona diametralnie inna po wyrenderowaniu od tej ktora Max pokazuje w oknie. Probowalem rozne ustawienia UVW Map ale bez rezultatu. Ponizej screen z przykladem (obiekt bez UVW).
Napisano 13 Październik 200519 l bodajze dlatego ze to jest tekstura w stylu bitmap a liczona wzorem geometrycznym, druga mozliwosc to ze masz nienadany uvw map trzecia: wyglada jakbys tilling dal za duzy a ta tekstura chyba nazywa sie proceduralna
Napisano 13 Październik 200519 l Autor z uvw map efekty podobne , tillingu niema bo niema uvw (w materiale tez nie) a ze proceduralna to wiem :] hmm, musie sie to jakos prosto dac zrobic bo potrzebuje uzyc takiego rodzaju materialu na tlo a manipulowanie nim w ciemno to koszmar.
Napisano 13 Październik 200519 l Nie wiem, czy to rozwiązuje problem w każdej sytuacji, ale jak testowałem - pomogło: link
Napisano 13 Październik 200519 l Autor ... kurde pomoglo, przynajmniej narazie. twoim sposobem dziala dobrze bez uvw i tyle mi trzeba. wielkie dzieki , sam niewiem czemu ja to pominalem :] pozdro!!! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto