Robertus Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 Nie bijcie , ale przeszukalem forum i znalazlem odpowiedz tylko jesli chodzi o bitmapy itp. Problem mam nastepujacy. Material standard maxa, w kanale diffuse tekstura typu noise/perlin marble. Nie moge rozgryzc dlaczego po wlaczeniu jej widoku w viewporcie (show map in viewport) jest ona diametralnie inna po wyrenderowaniu od tej ktora Max pokazuje w oknie. Probowalem rozne ustawienia UVW Map ale bez rezultatu. Ponizej screen z przykladem (obiekt bez UVW).
illy Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 bodajze dlatego ze to jest tekstura w stylu bitmap a liczona wzorem geometrycznym, druga mozliwosc to ze masz nienadany uvw map trzecia: wyglada jakbys tilling dal za duzy a ta tekstura chyba nazywa sie proceduralna
Robertus Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 z uvw map efekty podobne , tillingu niema bo niema uvw (w materiale tez nie) a ze proceduralna to wiem :] hmm, musie sie to jakos prosto dac zrobic bo potrzebuje uzyc takiego rodzaju materialu na tlo a manipulowanie nim w ciemno to koszmar.
VGT Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 Nie wiem, czy to rozwiązuje problem w każdej sytuacji, ale jak testowałem - pomogło: link
Robertus Napisano 13 Październik 2005 Autor Napisano 13 Październik 2005 ... kurde pomoglo, przynajmniej narazie. twoim sposobem dziala dobrze bez uvw i tyle mi trzeba. wielkie dzieki , sam niewiem czemu ja to pominalem :] pozdro!!! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się