Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie bijcie , ale przeszukalem forum i znalazlem odpowiedz tylko jesli chodzi o bitmapy itp.

Problem mam nastepujacy.

Material standard maxa, w kanale diffuse tekstura typu noise/perlin marble.

Nie moge rozgryzc dlaczego po wlaczeniu jej widoku w viewporcie (show map in viewport) jest ona diametralnie inna po wyrenderowaniu od tej ktora Max pokazuje w oknie. Probowalem rozne ustawienia UVW Map ale bez rezultatu.

Ponizej screen z przykladem (obiekt bez UVW).

 

procpost5fv.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bodajze dlatego ze to jest tekstura w stylu bitmap a liczona wzorem geometrycznym,

druga mozliwosc to ze masz nienadany uvw map

trzecia: wyglada jakbys tilling dal za duzy

 

a ta tekstura chyba nazywa sie proceduralna

Napisano
  • Autor

z uvw map efekty podobne , tillingu niema bo niema uvw (w materiale tez nie)

a ze proceduralna to wiem :]

hmm, musie sie to jakos prosto dac zrobic bo potrzebuje uzyc takiego rodzaju materialu na tlo a manipulowanie nim w ciemno to koszmar.

Napisano
  • Autor

... kurde pomoglo, przynajmniej narazie. twoim sposobem dziala dobrze bez uvw i tyle mi trzeba. wielkie dzieki , sam niewiem czemu ja to pominalem :]

 

pozdro!!! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności