Tomek Kosiorek Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Ano tak: nie moge sobie poradzic z wloskami w 3ds max 8-mianowicie co bym nie zrobil(obciął, skrócił, zmniejszyl ilosc włoskow) wyskakuje mi mental ray...bla bla...cannot alocate 524000 bytes(ta ilość sie nie zmienia). Chce renderowac w MR prim i w mental rayu(na tym mi zalezy)-tak wiec moze ktoś pomoże? Aha -mam 4gig virtualne i 2 gig ramu.
SWRSC Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Nie wiem czy to pomoze, ale w "Hair and Fur render effect", w "Hair Rendering Options group" musis zaznaczyć "MR prim" w polu "hairs", w helpie jest napisane: "MR prim: Hair is generated by a procedural mental ray shader that generates mental ray curve primitives directly into the mental ray rendering stream at render time." Pozdrawiam SWRSC
Gordy Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Nie ma znaczenia ile masz ramu bo Win XP ( a takiego chyba masz) może przydzielić max 2 GB dla aplikacji, co oznacza, że przy ok. 1,5 GB wywala takiego Maxa bo jest zbyt czuły na takie problemy.
david 3d Napisano 20 Październik 2005 Napisano 20 Październik 2005 Ja tam używam włosków i u mnie wszystko jest ok. Mi nidy nie wyskoczył taki bład, więc nie wiem jak ci pomóc.
Tomasz Kucharz Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 Być może jest to problem sprzętu - alt to trzeba w jakiś sposób wykluczyć - czy ww. problem pojawia Ci się jedynie przy tej jednej scenie czy występuje ogólnie dla bardziej złożonego futerka, jesli scena nie jest aż tak wielka to możesz mi przesłać na ftp i spróbuje u siebie - wchodzi w grę oczywiście max 8 standardowy mental. - aa - czy błąd pojawia się niezależnie od rozmiarów renderu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się