Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ano tak: nie moge sobie poradzic z wloskami w 3ds max 8-mianowicie co bym nie zrobil(obciął, skrócił, zmniejszyl ilosc włoskow) wyskakuje mi mental ray...bla bla...cannot alocate 524000 bytes(ta ilość sie nie zmienia). Chce renderowac w MR prim i w mental rayu(na tym mi zalezy)-tak wiec moze ktoś pomoże? Aha -mam 4gig virtualne i 2 gig ramu.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy to pomoze, ale w "Hair and Fur render effect", w "Hair Rendering Options group" musis zaznaczyć "MR prim" w polu "hairs", w helpie jest napisane: "MR prim: Hair is generated by a procedural mental ray shader that generates mental ray curve primitives directly into the mental ray rendering stream at render time."

Pozdrawiam

SWRSC

Napisano

Nie ma znaczenia ile masz ramu bo Win XP ( a takiego chyba masz) może przydzielić max 2 GB dla aplikacji, co oznacza, że przy ok. 1,5 GB wywala takiego Maxa bo jest zbyt czuły na takie problemy.

Napisano

Ja tam używam włosków i u mnie wszystko jest ok. Mi nidy nie wyskoczył taki bład, więc nie wiem jak ci pomóc.

Napisano

Być może jest to problem sprzętu - alt to trzeba w jakiś sposób wykluczyć - czy ww. problem pojawia Ci się jedynie przy tej jednej scenie czy występuje ogólnie dla bardziej złożonego futerka, jesli scena nie jest aż tak wielka to możesz mi przesłać na ftp i spróbuje u siebie - wchodzi w grę oczywiście max 8 standardowy mental. - aa - czy błąd pojawia się niezależnie od rozmiarów renderu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności