Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemacie... takie mam pytanko. Normalnie robię grafikę rastr. w programie photoshop. Chcę zrobić tak, żeby element (kształt) zrobiony w phsp załadować do maxa jako poly, albo mesh. Pewni erobi się to bardzo prosto, ale nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co wiem, to nie ma takiej opcji. Można zapimportować grafikę wektorową jako obiekty, ale rastrowej nie.

Napisano
  • Autor

aha... ale widziałęm kiedys cos takiego: to był obrazek w bitmapie, był na nim biały liść na czarnym tle.

hm... hyba, że po to żeby go odrysować łatwo w maxie :/.

ok... trudno.. Ale powinni coś takiego zrobić:].

 

Odrazu zapytam... z kąd można sobie ściągnąć za darmo pełną wersję V-Raya (nie ważne jaką). Bo zdaje się, że trzeba coś rejestrować albo kupować jakieś licencje.

Albo może ktoś mógłby mi to wysłać na e-maila? :]. Już się tego oszukałem jak głupi...

Napisano

liść i czarne tło to materiał, nakładany na plana (prostokąt). W miejscu gdzie występuje w bitmapie kolor czarny obiekt jest całkowicie przezroczysty czym jaśniejszy tym mniej przezroczysty (lub odrotnie nigdy nie pamiętam). Oczywiście bitmapa musi być załadowana do slotu opacity lub jak takowego niema to do refraction. Tylko jak nie pracujesz w 3ds to pewnie i tak niewiele z tego zrozumiesz.

Napisano

nie wiem czy sie uda, ale mozesz uzyc modyfikatora displace i convertowac pozniej do poly, ale czy zachowa ksztalt to nie obiecuje.

 

Co do vray, to na ich stronie znajdziesz wersje free, niestety ma ona ograniczenie w rozdzielczosci. Pelna wersja po zakupie licencji. Piractwo w Polsce jest zabronione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności