Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

szukam trutoriali po polsku jak zrobić samochód znalazłem sporo ale nie po polsku i do tego same zdjecia zero opisu wiem że musze zrobić 4 boxy tzn plany front back left top i potem co tworze plan i ustawiam mu 50%opacity i jakim modyfikatorem modeluje ?.,..

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zamieniasz go na editable poly i korzystasz z narzędzi jakie oferuje.

Poszukaj na evermotion tutoriala o Land Roverze... prościej jak PG to zrobił raczej już się nie da wyjaśnić.

Napisano

no mam ten trutorial jest po angielskiemu ale ok tylko nie kapuje bo mam już tego boxa małego i jak on tworzy cos takiego zaznaczam polygony kasuje trzy wewnętrzne ....??http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/car_modeling_max/4.gif

Napisano

kur..... czy ja dobrze to rozumiem.. tworze boxa konwertuje na poly kasuje polygon ten który bedzie od środka i zaznaczając krawędzi rozciągam dopasowywując do plany z texturą samochodu ..?

Napisano

Ok, teraz zgłupiałem (i wyglądam trochę jak Marvin z avatara) :|

Możesz wywalić 5 polygonów i zacząć od jedego, możesz zrobić plane zamiast boxa... co kto lubi. Chodzi o to, żeby zbudować bryłę samochodu (pooglądaj siatki samochodów tu na forum) a potem nakładasz meshsmooth, albo tworzysz Subdivision surface z poly i on ci go ładnie wygładzi...

Jakieś dziwne te pytania zadajesz ;)

Napisano

ok bo bawiłem sie plsajnami i botem surface ale wychodziło mi no nie zabardzo gładkie powieszchnie nawet po dodaniu mesh smoth próbowałem poukłądać vertexy ale było ich dużo i trudno było je poukładać tak by dawały naprawde równą powieszchnie i myślałem że jak boxem bede modelowac to bedzie łatwiej "niezkazitelnosć" utrzymać :p ale wsumie to na to samo wychodzi ??? trza nałożyć siatke i potem coś na nią naciągnąć ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności