kondrad Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 szukam trutoriali po polsku jak zrobić samochód znalazłem sporo ale nie po polsku i do tego same zdjecia zero opisu wiem że musze zrobić 4 boxy tzn plany front back left top i potem co tworze plan i ustawiam mu 50%opacity i jakim modyfikatorem modeluje ?.,..
Tymek Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Zamieniasz go na editable poly i korzystasz z narzędzi jakie oferuje. Poszukaj na evermotion tutoriala o Land Roverze... prościej jak PG to zrobił raczej już się nie da wyjaśnić.
kondrad Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 no mam ten trutorial jest po angielskiemu ale ok tylko nie kapuje bo mam już tego boxa małego i jak on tworzy cos takiego zaznaczam polygony kasuje trzy wewnętrzne ....??http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/car_modeling_max/4.gif
Tymek Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Nowe polygony tworzysz zaznaczając krawędź i przesuwając ją z wciśniętym shiftem.
kondrad Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaa ok dzieki jest tam coś napisane ale myślałem że on wtedy skopiuje tzn no dobra nie ważne mój angielski jest świetny :p pozdro!
kondrad Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 kur..... czy ja dobrze to rozumiem.. tworze boxa konwertuje na poly kasuje polygon ten który bedzie od środka i zaznaczając krawędzi rozciągam dopasowywując do plany z texturą samochodu ..?
Tymek Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Ok, teraz zgłupiałem (i wyglądam trochę jak Marvin z avatara) :| Możesz wywalić 5 polygonów i zacząć od jedego, możesz zrobić plane zamiast boxa... co kto lubi. Chodzi o to, żeby zbudować bryłę samochodu (pooglądaj siatki samochodów tu na forum) a potem nakładasz meshsmooth, albo tworzysz Subdivision surface z poly i on ci go ładnie wygładzi... Jakieś dziwne te pytania zadajesz ;)
kondrad Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 ok bo bawiłem sie plsajnami i botem surface ale wychodziło mi no nie zabardzo gładkie powieszchnie nawet po dodaniu mesh smoth próbowałem poukłądać vertexy ale było ich dużo i trudno było je poukładać tak by dawały naprawde równą powieszchnie i myślałem że jak boxem bede modelowac to bedzie łatwiej "niezkazitelnosć" utrzymać :p ale wsumie to na to samo wychodzi ??? trza nałożyć siatke i potem coś na nią naciągnąć ?
polka dot Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 nic nie trzeba naciągac :) http://www.3dtotal.org wejdz w tutoriale i znajdz modeling fiata500. na poczatek zignoruj to ze splanjami w nadkolu bo pewnie nie zalapiesz, poprostu ucz sie na tym tutku samego poly modelingu pozdro
Rekomendowane odpowiedzi