Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Z ostatnim problemem sobie poradziłem a teraz przyszedł kolejny.

 

Przy robieniu np: komety aby zrobić ją realną potrzeba dwóch emiterów.

 

Pierwszy to ogon komety więc wstawiamy do środka asteroidy i ustawiamy aby sypał cząsteczkami z tyłu.

 

Drugi emiter to Kometa. I tu problem. Ponieważ Nie mam pojęcia jak zamiast kwadratu emitującago cząsteczki zrobić aby CAŁA ASTEROIDA wyrzucała z siebie cząsteczki. Osiągne efekt jakby płoneła. No i jeszcze jak zrobić aby cząsteczki wywalone z asteroidy nie przechodziły przez nią Tylko odbijały się i "spływały" po niej ginąc gdzieś w pierwszym emiterze.

 

Rozumiecie o co mi chodzi?

 

Mam nadzieje, że ktoś mi wyjaśni jak przyłączyć emiter do obiektu i ustawić aby cząsteczki nie przechodziły przez niego.

 

Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1.)aby obiekt emitowął cząsteczki użyj systemu cząsteczek typu parray

2.)aby cząsteczki nie przenikały przez siatke obiektu wejdź w zakładke spce warps->deflectors, wybierz któryś( więcej o nich dowiesz się w helpie maxa ) i przyczep pole sił do obiektu za pomocą narzędzia bind to space warps ( 5-ta ikonka od lewej na listwie z narzędziami )

3.)lub urzyj zaawansowanego systemu cząsteczek jakim jest pfloow

Napisano

Witam. Mam jedna prosbe: Robie Komete taką jaka jest w tutorialu na tej stronie(sciągnołem juz Particle+ do 3ds max 7), ale nie moge nigdzie zrobic by czasteczki z emitera swiecily lub chociaz to udawaly. Prosze o pomoc.

 

Z góry dziękuje :].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności