masteryoshi Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Witam. Z ostatnim problemem sobie poradziłem a teraz przyszedł kolejny. Przy robieniu np: komety aby zrobić ją realną potrzeba dwóch emiterów. Pierwszy to ogon komety więc wstawiamy do środka asteroidy i ustawiamy aby sypał cząsteczkami z tyłu. Drugi emiter to Kometa. I tu problem. Ponieważ Nie mam pojęcia jak zamiast kwadratu emitującago cząsteczki zrobić aby CAŁA ASTEROIDA wyrzucała z siebie cząsteczki. Osiągne efekt jakby płoneła. No i jeszcze jak zrobić aby cząsteczki wywalone z asteroidy nie przechodziły przez nią Tylko odbijały się i "spływały" po niej ginąc gdzieś w pierwszym emiterze. Rozumiecie o co mi chodzi? Mam nadzieje, że ktoś mi wyjaśni jak przyłączyć emiter do obiektu i ustawić aby cząsteczki nie przechodziły przez niego. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 o ile sie nie myle to bylo o tym w helpie, prawdopodobnie przy tutku wody lecacej z hydrantu, tam gdzie do emitera przypisywalo sie konkretne poligony. chyba ze nie o to chodzi :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
La R Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 1.)aby obiekt emitowął cząsteczki użyj systemu cząsteczek typu parray 2.)aby cząsteczki nie przenikały przez siatke obiektu wejdź w zakładke spce warps->deflectors, wybierz któryś( więcej o nich dowiesz się w helpie maxa ) i przyczep pole sił do obiektu za pomocą narzędzia bind to space warps ( 5-ta ikonka od lewej na listwie z narzędziami ) 3.)lub urzyj zaawansowanego systemu cząsteczek jakim jest pfloow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WolviS Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Witam. Mam jedna prosbe: Robie Komete taką jaka jest w tutorialu na tej stronie(sciągnołem juz Particle+ do 3ds max 7), ale nie moge nigdzie zrobic by czasteczki z emitera swiecily lub chociaz to udawaly. Prosze o pomoc. Z góry dziękuje :]. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now