Jump to content

Przyłączanie emitera


masteryoshi

Recommended Posts

Witam. Z ostatnim problemem sobie poradziłem a teraz przyszedł kolejny.

 

Przy robieniu np: komety aby zrobić ją realną potrzeba dwóch emiterów.

 

Pierwszy to ogon komety więc wstawiamy do środka asteroidy i ustawiamy aby sypał cząsteczkami z tyłu.

 

Drugi emiter to Kometa. I tu problem. Ponieważ Nie mam pojęcia jak zamiast kwadratu emitującago cząsteczki zrobić aby CAŁA ASTEROIDA wyrzucała z siebie cząsteczki. Osiągne efekt jakby płoneła. No i jeszcze jak zrobić aby cząsteczki wywalone z asteroidy nie przechodziły przez nią Tylko odbijały się i "spływały" po niej ginąc gdzieś w pierwszym emiterze.

 

Rozumiecie o co mi chodzi?

 

Mam nadzieje, że ktoś mi wyjaśni jak przyłączyć emiter do obiektu i ustawić aby cząsteczki nie przechodziły przez niego.

 

Z góry dzięki.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1.)aby obiekt emitowął cząsteczki użyj systemu cząsteczek typu parray

2.)aby cząsteczki nie przenikały przez siatke obiektu wejdź w zakładke spce warps->deflectors, wybierz któryś( więcej o nich dowiesz się w helpie maxa ) i przyczep pole sił do obiektu za pomocą narzędzia bind to space warps ( 5-ta ikonka od lewej na listwie z narzędziami )

3.)lub urzyj zaawansowanego systemu cząsteczek jakim jest pfloow

Link to comment
Share on other sites

Guest WolviS

Witam. Mam jedna prosbe: Robie Komete taką jaka jest w tutorialu na tej stronie(sciągnołem juz Particle+ do 3ds max 7), ale nie moge nigdzie zrobic by czasteczki z emitera swiecily lub chociaz to udawaly. Prosze o pomoc.

 

Z góry dziękuje :].

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy