Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Z ostatnim problemem sobie poradziłem a teraz przyszedł kolejny.

 

Przy robieniu np: komety aby zrobić ją realną potrzeba dwóch emiterów.

 

Pierwszy to ogon komety więc wstawiamy do środka asteroidy i ustawiamy aby sypał cząsteczkami z tyłu.

 

Drugi emiter to Kometa. I tu problem. Ponieważ Nie mam pojęcia jak zamiast kwadratu emitującago cząsteczki zrobić aby CAŁA ASTEROIDA wyrzucała z siebie cząsteczki. Osiągne efekt jakby płoneła. No i jeszcze jak zrobić aby cząsteczki wywalone z asteroidy nie przechodziły przez nią Tylko odbijały się i "spływały" po niej ginąc gdzieś w pierwszym emiterze.

 

Rozumiecie o co mi chodzi?

 

Mam nadzieje, że ktoś mi wyjaśni jak przyłączyć emiter do obiektu i ustawić aby cząsteczki nie przechodziły przez niego.

 

Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 811
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o ile sie nie myle to bylo o tym w helpie, prawdopodobnie przy tutku wody lecacej z hydrantu, tam gdzie do emitera przypisywalo sie konkretne poligony. chyba ze nie o to chodzi :)

Napisano

1.)aby obiekt emitowął cząsteczki użyj systemu cząsteczek typu parray

2.)aby cząsteczki nie przenikały przez siatke obiektu wejdź w zakładke spce warps->deflectors, wybierz któryś( więcej o nich dowiesz się w helpie maxa ) i przyczep pole sił do obiektu za pomocą narzędzia bind to space warps ( 5-ta ikonka od lewej na listwie z narzędziami )

3.)lub urzyj zaawansowanego systemu cząsteczek jakim jest pfloow

Napisano

Witam. Mam jedna prosbe: Robie Komete taką jaka jest w tutorialu na tej stronie(sciągnołem juz Particle+ do 3ds max 7), ale nie moge nigdzie zrobic by czasteczki z emitera swiecily lub chociaz to udawaly. Prosze o pomoc.

 

Z góry dziękuje :].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.