Napisano 21 Październik 200519 l otóż obczajałem sobie tutorialik jak zrobić bullet time w maxie - i to jest taki sposób, że poprostu tworzysię 3 pliki avi(tzn renderuje) na jednym jest początek ruchu, na drugim bullet time, na trzecim koniec ruchu - a moje pytanie jest takie czy można (a raczej jak bo napewno można) takie bullet time zrobić jakby w jednym pliku (no trza coś klatkami się pobawić ale mi nie wychodzi...)
Napisano 26 Październik 200519 l w Dope Sheet masz możliwość edycji czasu.... teoretycznie na szybcika wystarczy, że jakiś tam fragment animacji rozciągniesz aby zdecydowanie zwolnił. Po prostu :) Oczywiście takie podejście ma się nijak do matrixa no ale na początek możesz się pobawić żeby złapać wyczucie... pozdrawiam
Napisano 27 Październik 200519 l mialem kiedys rozwiazanie, ale teraz chyba sobie nie przypomne, musialbym usiasc do maxa. Zalezy co ma sie zatrzymac. Pozatym bedzie ostre ciecie a nie plynne zwolnienie
Napisano 28 Październik 200519 l ja bym całoś przygotował w bullet timie.... a potem programem montażowym płynnie przyspieszył realtimowe cześci ujęcia;) Czytałem też w KillerTipsach do maxa, że jest możlowiść renderowania pomiędzy klatką np 100 a 101 dowolnej ilości "obrazków". nie wiem tylko, czy parametr odpowiedzialny za to jest animowalny ;) Ale najszybciej zrobisz to kluczami..... szczególnie... że bulet time ma to do siebie... że błyskawiczne ruchy zaczynają być "widzialne" a ruchy normalne praktycznie stoją... jedyne co trzeba przeanimować to przejścia ;)
Napisano 31 Październik 200519 l http://veda3d.com/edu/bullettime/tut_bullettime.htm Looknij tutaj. Moze pomoze :P
Napisano 9 Listopad 200519 l No i tym sposobem mamy full wypasa o bullet time :) Na kilka sposobów, każdy na swój sposób wyjątkowy :) Miłej zabawy dla mdew życzy loża ekspertów/szyderców (stosować zamiennie).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto