Gość Fedek6 Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Witam! Jestem dość początkujący, dlatego zaczynam od łatwych tutoriali(ten jest dla początkujących i zaawanasowanych). Mam problem z dodawaniem powierzchni (Surface) do modelowanej łyżki. Łyżka została wymodelowana w sposób opisany w książce, składa się z górnej i dolnej połówki(odbicie lustrzane). Efekty Surface są dość nie przewidywalne, wychodzi szwajcarski ser. Za pomoc z góry dziękuję. Soft: 3dsmax 7 technika: Spline łączone z dwóch połówek, potem na to Surface
Rob'n'hut Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191 and go on! prawdopodobnie punkt 2 lub 3; mi pomogl :)
Gość Fedek6 Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 kurde zdaje mi sie ze wszystko dobrze zrobilem. Attach sie nie da zrobic bo wszystko jest niby juz polaczone. Nie rozumiem tego fragmentu ze Surface dziala tylko na trójkąty i prostokąty. Dzięki z odpowiedź. Ja jeszcze popróbuje jak nie dam rady to napiszę o efektach.
Rob'n'hut Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Nie rozumiem tego fragmentu ze Surface dziala tylko na trójkąty i prostokąty. Cala figura musi skladac sie z czesci troj- lub czworokatnych. Jesli spline ma wiecej wierzcholkow, sprobuj podzielic go na mniejsze czesci za pomoca np. create line a powstale na skrzyzowaniach wierzcholki polaczyc weld lub fuse, jak to juz napisal VGT daj screena spline,u bez surface
Gość Fedek6 Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Ogromne dzięki! Kapuję już sprawe kątów, rzeczywiście miałem figury wielo-kątowe, rozbice ich na trójkątowe i czworokątowe pomaga. Popróbuję i napiszę o rezulatach.
Rekomendowane odpowiedzi