Jump to content

Rob'n'hut

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Koszalin

Rob'n'hut's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Phantom: The Tunnel - impressive, a przy Welcome miałem wrażenie, że mi się zaraz monitor przewróci ;]
  2. Czyli makro od 20cm ;d cóż, za wiele 'makra' to sobie tym nie porobisz. A jakbyś miał kupować dodatkowe soczewki (które zresztą nie do każdego aparatu są) to już lepiej wysupłać na nowy aparat IMO.
  3. Kielichy moim zdaniem takie sobie. Kadr przekrzywiony... Za to odtwarzacz IMO świetny. edit: I w dodatku robione "fajnym" sprzętem ;d - sam mam a60 ;]
  4. To ja pozwole sobie jeszcze kilka wrzucic:
  5. I to jest porzadny temat, nie jakies 3dsmax...:D Szkoda, ze tak pozno tu trafilem. Niestety forum jest dosc obszerne :P Nie bylem w stanie obejrzc 40 stron, ale niektore fotki fajne, panowie, fajne...:D a teraz cos ode mnie:
  6. Polecam "3ds max 5 - projekty i rozwiązania" (helion)
  7. Rob'n'hut

    wnętrze..?

    Strumien swiadomosci? :) Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)
  8. ten komentarz pod postem powinien ci dac do myslenia :)
  9. panowie, wszystko fajnie, tylko zeby nam sie tu nie stworzyl kacik zlamanych serc :)
  10. Rob'n'hut

    Difuse color

    dobrze przeczytales na pewno? jedyne wiadomosci o map influence jakie znalazlem sa tutaj http://www.3dz.netfirms.com/VirtScape%20help.html ale to jest opis pluginu do maxa
  11. Rob'n'hut

    Trawa

    1.3DSMax->roleta help->tutorials->modeling->np. using the edit poly modifier 2.www.google.pl ... edit: no tak, ten pierwszy nie jest polski... rozpedzilem sie troche :)
  12. Rob'n'hut

    Trawa

    nie wiem czy mozna to nazwac wytlaczaniem, ale jesli chodzi ci ogolnie o te czaszke to jest to uzycie editable poly i raczej nie da sie tego okreslic jedna konkretna zasada... jest to chyba podstawowy sposob edycji obiektow w maxie i nalezy po prostu sie go uczyc... tak samo zreszta jak angielskiego... ECH hcpiter666 uprzedziles mnie! :)
  13. Cala figura musi skladac sie z czesci troj- lub czworokatnych. Jesli spline ma wiecej wierzcholkow, sprobuj podzielic go na mniejsze czesci za pomoca np. create line a powstale na skrzyzowaniach wierzcholki polaczyc weld lub fuse, jak to juz napisal VGT daj screena spline,u bez surface
  14. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191 and go on! prawdopodobnie punkt 2 lub 3; mi pomogl :)
  15. Ja byc moze z tymi moimi 3 czy tam 4 postami zostane zlekcewazony :) (nie chce generalizowac ale mozna ostatnio na forum takowa tendencje zauwazyc:) ) ale jesli dobrze pamietam wszystkim vertexom przypisywane sa odpowiednie numery i zmiana liczby segmentow powoduje zmiane numeracji - wszystkie efekty uzycia edit mesha do niczego sie juz nie nadaja? Byłbym zobowiazany :) gdybys mi to wyjasnil w wolnej chwili Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy